نسخه چاپی

90 درصد زائرین اربعین حسینی به كشور بازگشتند

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: 90 درصد زائرین اربعین حسینی به كشور بازگشتند.

به گزارش نما به نقل از فارس از ایلام، سردار اسکندر مومنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مهمان‌نوازی مردم استان ایلام و تلاش‌ها و اطلاع‌رسانی به‌موقع دقیق و تاثیرگذار رسانه‌ها تقدیر می‌کنم.

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به این که 90 درصد زائرین اربعین حسینی به کشور برگشته‌اند گفت: مهمان نوازی مردم مناطق مختلف به‌ویژه مهران و اطلاع‌رسانی کامل، به‌موقع و سریع رسانه ملی به‌ویژه صدا و سیمای مرکز ایلام در حماسه اربعین ستودنی است.

مؤمنی تصریح کرد: تا این لحظه روز چهارشنبه حدود 90 درصد از زائرین عزیز به داخل کشور بازگشتند و حتی یک مورد اقدام ضد‌ امنیتی هم خوشبختانه در این مسیر نداشتیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مدیریت و انتقال بیش از 2 میلیون زائر به عراق و بازگشت آنها در کمال سلامت و امنیت در درجه اول نیاز به یک اطلاع‌رسانی گسترده و قوی داشت که به سهم خودم از رسانه ملی، صدا و سیما و همچنین صدا و سیمای استان ایلام صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی در خصوص ترافیک در محورهای استان ایلام نیز افزود: در هر سه مرز از جمله مرز مهران، چذابه و شلمچه خروجی از این مرزها به شهرهای داخل کشور کمی پرحجم اما روان است.

این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: خوشبختانه هیچ گره و مشکل ترافیکی نداریم و لازم می‌دانم از مردم استان ایلام مردم شهرستان مهران و همه شهرستان‌های استان ایلام صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

۱۳۹۵/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...