نسخه چاپی

سرلشكر جعفری مطرح كرد

برنامه سپاه برای برجام پس از تمدید تحریم‌ها

فرمانده كل سپاه درخصوص ادامه برجام پس از تمدید تحریم‌های آمریكا علیه ایران گفت: سپاه بخشی از نظام است و هر چه رهبری، دولت و مجلس تصمیم بگیرند سپاه هم عمل خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره مالک اشتر بسیج که در مجموعه 5 آذر تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص موضوع حضور نیروهای ایرانی در عراق گفت: نیروهای عراقی و حشدالشعبی، نیروهای بسیار توانمندی هستند که اکنون خودشانت در موصل می جنگند و نیازی به حضور نیروهای ایرانی نیست.

جعفری تصریح کرد:البته جهان اسلام نیاز به کمک و پشتیبانی دارد و با توجه به اینکه این غائله تکفیری‌ها به زودی تمام نمی‌شود، ممکن است بعد از موصل به سمت سوریه بروند.

وی اظهار داشت: جوانان زیادی از آنجا که جبهه مقاومت اسلامی را جبهه دفاع از انقلاب اسلامی‌دانند، مشتاقند در این میادین حضور پیدا کنند که البته فعلا این امکان فراهم نیست.

جعفری در پاسخ به سوالی درخصوص ادامه برجام پس از تمدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: سپاه بخشی از نظام است و هرچه رهبری، دولت و مجلس تصمیم بگیرند سپاه هم عمل خواهد کرد.

۱۳۹۵/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...