نسخه چاپی

تشكيل كارگروه ويژه براي تعيين قيمت

دستور ویژه برای ذخیره‌سازی تخم‌مرغ

عکس خبري -دستور ويژه براي ذخيره‌سازي تخم‌مرغ

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از دستور ویژه وزیر این وزارتخانه برای ذخیره‌سازی تخم مرغ خبر داد و گفت: قرار بر این است كه امروز كارگروه ویژه‌ای كه برای تخم مرغ تشكیل شده، قیمت را تعیین كنند.

مهر نوشت:

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از دستور ویژه وزیر این وزارتخانه برای ذخیره‌سازی تخم مرغ خبر داد و گفت: قرار بر این است که امروز کارگروه ویژه‌ای که برای تخم مرغ تشکیل شده، قیمت را تعیین کنند.

حسن رادمرد با اشاره به جزئیات جلسه شب گذشته دولت و بخش خصوصی برای ذخیره سازی تخم مرغ گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به شرکت پشتیبانی دام دستور داده است تا هر چه سریعتر نسبت به ذخیره سازی تخم مرغ اقدام کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: موضوع تخم مرغ در جلسه شب گذشته تنظیم بازار مطرح شد که بر این اساس، کارگروهی متشکل از اتحادیه مرغداران میهن، معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت معدن و تجارت ، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شد تا تصمیم گیری نهایی را در مورد قیمت این کالا داشته باشند.

وی تصریح کرد: هم اکنون تخم مرغ در مرغداری ها به صورت فراوان وجود دارد اما موضوع قیمت مشکل اساسی است، ضمن اینکه قرار بر این شده است تا شرکت پشتیبانی امور دام خرید تضمینی و توافقی تخم مرغ را در دستور کار قرار دهد.

به گفته رادمرد، خرید تضمینی تخم مرغ سبب ذخیره سازی گردشی خواهد شد و بر این اساس، وزیر صنعت به شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره سازی تخم مرغ تکلیف کرده است.

وی ادامه داد: امروز نیز کارگروه رفع مشکلات تخم مرغ تشکیل جلسه خواهد داد و بر اساس آنالیز قیمت که اتحادیه مرغداران میهن پیشنهاد کرده و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تایید خواهد کرد تامین منابع مالی از طریق شرکت پشتیبانی امور دام انجام خواهد شد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت خاطر نشان کرد: همچنین امروز نیز معاونان بازرگانی داخلی سازمان های صنعت، معدن و تجارت از سراسر کشور گردهم آمدند تا رئوس برنامه های نیمه دوم سال 91 را برای تنظیم بازار کل کشور تعیین کنند.

۱۳۹۱/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...