نسخه چاپی

18 كشته در سقوط اتوبوس به دره در تایلند

18 بازنشسته تایلندی براثر سقوط یك دستگاه اتوبوس به دره ای به عمق 70 متر در شمال این كشور جنوب شرق آسیا كشته و 20 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: 18 بازنشسته تایلندی براثر سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره ای به عمق 70 متر در شمال این کشور جنوب شرق آسیا کشته و 20 تن دیگر زخمی شدند.

تایلند به داشتن جاده های بسیار خطرناک معروف است و این افراد بازنشسته نیز روز سه شنبه هنگام بازگشت از یک تور جمعی با اتوبوس کشته شدند.

به نوشته روز چهارشنبه روزنامه های 'نیشن' و 'بانکوک پست'، این اتوبوس 36 نفر از کارگران بازنشسته را جابجا می کرد و به سمت 'بانکوک' پایتخت در حرکت بود که در مسیر پرپیچ و در سراشیبی جاده به دره ای به عمق 70 متر سقوط کرد.راننده و کمک راننده جزو مصدومان حادثه هستند.

امدادگران برای نجات مصدومان و انتقال 18 جسد کشته شدگان به بالای دره مجبور به استفاده از طناب شدند.

جاده های تایلند یکی ازمرگبارترین جاده های آسیا است که مرگ ومیرهای ناشی ازرانندگی در آن، این کشور را در صدر تلفات جاده ای آسیا و دوم جهان قرار داده است.

براساس آمار سازمان بهداشت جهانی در هر 100 هزار نفر جمعیت تایلند تلفات تصادفات جاده ای بیش از 38 نفر است که در مقایسه با متوسط 18 و نیم درصد کشورهای جنوب شرق آسیا رتبه نخست این منطقه را دارد.

۱۳۹۵/۹/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...