نسخه چاپی

خسارت طوفان به فرودگاه بندرعباس / كاهش دید افقی همچنان مانع انجام پروازهاست

مشاور رسانه ای مدیر كل فرودگاههای هرمزگان و مدیر ترمینال فرودگاه بندرعباس از بدتر شدن شرایط جوی و كاهش شدید دید افقی در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان ، حسین پاسلار اظهار کرد : طبق اعلام هواشناسی هم اکنون دید افقی 500 متر است و افزایش شدت باد و گرد و غبار کاهش شدید دید را در این فرودگاه به همراه داشته و تا این لحظه پرواز های مسیر تهران بندرعباس و مشهد بندرعباس شرکت ماهان و پروازهای مسیر ابوموسی شرکت کیش ایر باطل اعلام شده و چند پرواز دیگر این فرودگاه در مسیر های اصفهان و کیش منتظر بهبود شرایط جوی بوده و با تاخیر همراه خواهند بود و تنها پرواز شیراز شرکت اسمان با بهبود لحظه ای هوا صبح امروز در این فرودگاه به زمین نشست.

پاسلار ادامه داد : طبق اعلام سازمان هواشناسی باد شدید با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت در حال وزیدن است که این شرایط خساراتی را در محوطه فرودگاه به همراه داشته که این شرایط با حضور مدیر کل و نظارت مستقیم بر فعالیت های تیم های ویژه در حال مدیریت بوده و فرودگاه آماده مقابله با هر گونه اتفاق پیش بینی نشده است.

مشاور مدیر کل فرودگاههای استان با اشاره به کاهش دید افقی در بندرعباس گفت : هم اکنون نیز در این فرودگاه شاهد کاهش شدید لحظه ای دید هستیم و چنانچه این کاهش دید موردی را ایجاد کند سریعا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی گفت : با درک شرایط مسافرین همچنان خواهشمندیم با صبر و حوصله ما را در امر ارائه خدمات یاری کنند و قبل از مراجعه حضوری جهت اطلاع از شرایط پروازی با شماره‌های 199 و 07633611020 و 07633611030 تماس حاصل نمایند.

۱۳۹۵/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...