نسخه چاپی

موشك‌های تاكتیكی جدید ارتش سوریه علیه تروریست‌ها

ارتش سوریه و هم‌پیمانانش تصمیم گرفتند همزمان با پیشروی در نبرد حلب كه دنیا را سرگرم كرده جبهه نبرد غافلگیرانه‌ای را در غوطه دمشق بگشایند تا ضربه شدیدی به تروریست‌ها در حرستا، عربین و الریحان وارد كنند.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، ارتش سوریه و متحدانش عملیات غافلگیرانه ای را در مسیر دمشق-حمص از سمت حرستا و ضاحیه الاسد در ریف دمشق آغاز کردند تا با تامین امنیت این مسیر جلوی پرتاب خمپاره ها به حومه دمشق و حرستا بخصوص منطقه الضاحیه را بگیرند.



برخی منابع نظامی سوریه خبر دادند: عملیات هلی برن نظامیان سوری بر روی یکی از ارتفاعات مشرف به مزارع دوما و حرستا انجام شده و شماری از افسرای بلندپایه هم اینک در اتاق عملیات نظارت بر این عملیات در ضاحیه الاسد حضور دارند.



بر اساس اطلاعات میدانی، ارتش سوریه و متحدانش اقدام به تهیه آتش توپخانه ای و خمپاره ای سنگین کردند و ساکنان غیرنظامی نیز صدای شلیک موشک هایی را شنیده اند که پیش از این نشنیده بودند تا معلوم شود که ارتش، موشک های تاکتیکی جدیدی را علیه استحکامات تروریست ها در حرستا بکارگرفته است.



ارتش سوریه و هم‌پیمانانش تصمیم گرفتند همزمان با پیشروی در نبرد حلب که همه دنیا را سرگرم کرده جبهه نبردی غافلگیرانه را در غوطه دمشق بگشایند تا علاوه بر اینکه حلقه محاصره تروریست ها در محله های شرقی حلب را تنگ می کنند، ضربه شدیدی را به تروریست ها در حرستا، عربین و الریحان وارد کنند.

۱۳۹۵/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...