نسخه چاپی

قطعی گاز ۲۰۰ روستای آمل و بابل ادامه دارد!

مدیركل مدیریت بحران مازندران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی برای وصل برق و گاز مناطق آسیب‌دیده مازندران گفت: حدود ۲۰۰ روستای آمل و بابل بدون گاز هستند.

به گزارش نما علی‌اصغر احمدی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه مشکل گاز بابلسر و شهر بابل رفع شده است، اظهار داشت: ۱۶۰ نیرو مشغول وصل گاز قطع‌شده مناطق بابل هستند و حدود ۱۵۰ روستای شهرستان گاز ندارند که تا فردا عصر مشکل کامل حل می‌شود.

وی اظهار داشت: در شهرستان آمل نیز ۷۰ اکیپ مشغول فعالیت هستند و تا فردا بعدازظهر گاز حدود ۵۰ روستایی که مشکل‌دارند وصل می‌شود.

وی درباره وضعیت راههای استان بابیان اینکه راههای اصلی استان باز است، اظهار داشت: در بخش چمستان، لاویج، واز برخی راه‌ها مسدود بوده که تلاش برای بازگشایی آن ادامه دارد.

احمدی به وضعیت آب استان اشاره و اضافه کرد: شهرهای آمل و بابل ازنظر آب مشکلی ندارند و تعداد زیادی از چاه‌های آب که برقشان قطع‌شده بود به مدار بازگشتند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره وضعیت برق مناطق آسیب‌دیده استان نیز گفت: تیم‌های برق استان در آمل مستقر بوده برق آمل وصل شده و برق روستاهای آن نیز در حال برقرار شدن است.

وی ادامه داد: در حوزه نور و چمستان نیز مشکل برق وجود دارد که ۱۷۰ اکیپ از مازندران و استان‌های معین نظیر گیلان، گلستان، قزوین، البرز به منطقه اعزام‌شده و تلاش می‌شود تا فردا مشکل رفع شود.

۱۳۹۵/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...