نسخه چاپی

ثبت ركورد تاریخی خرید آنلاین با موبایل در روز شكرگزاری و بلك فرایدی

خریداران آنلاین دو رخداد روز شكرگزاری و بلك فرایدی 2016 را در آمریكا با ثبت ركورد تاریخی به‌پایان بردند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، برای روز شکرگزاری کاربران از طریق موبایل 771 میلیون دلار خرید کردند که در این میان سایت‌هایی مانند آمازون، وال مارت و تارگت به ترتیب پیشرو فروشندگان آنلاین شدند.

همچنین آمار اولیه از فروش بلک فرایدی نشان می‌دهد از 3 میلیارد دلارفروش بیش از 1 میلیارد دلار آن با گوشی هوشمند انجام‌شده است که رکوردی تاریخی محسوب می‌شود.

آمازون نیز خرید از طریق ابزار خود مانند Amazon Echo و Amazon Dot را به رخ کشیده و می‌گوید فروش‌هایش نسبت به سال قبل افزایش خوبی داشته است. (آمار دقیق بعداً منتشر می‌شود)

وال مارت نیز امسال بلک فرایدی را از 6 بعدازظهر پنجشنبه آغاز کرد و تا 70 درصد تخفیف برای خریداران آنلاین در نظر گرفت و تخفیف‌های ویژه‌تری برای خریداران از طریق موبایل در نظر گرفت.

سایت تارگت / Target نیز اعلام کرد 60 درصد از فروش‌هایش در روز شکرگزاری از طریق موبایل انجام‌شده است که رکورد جدیدی برای این خرده‌فروش آنلاین محسوب می‌شود. تارگت برای درآوردن آمار دقیق از اپ موسوم به cartwheel Savings بهره برد و 15 درصد تخفیف اضافی را برای خریداران در روز شکرگزاری، سایبر ماندی و بلک فرایدی در نظر گرفت.

سایت ebay نیز اعلام کرد فروش در روز شکرگزاری با موبایل به 38 درصد رسید که در مقایسه با رقم 35 درصد سال گذشته 3 درصد رشد را نشان می‌دهد.

همچنین بیش از 56 درصد از بازدید از سایت خرده‌فروشان در روز بلک فرایدی از طریق ابزار موبایل بوده است که بر این اساس 47 درصد از طریق گوشی هوشمند و بقیه با تبلت بوده است.

در بلک فرایدی 40 درصد از فروشها نیز با ابزار موبایل صورت گرفته که در تقسیم‌بندی 29 درصد با گوشی هوشمند و 11 درصد هم با تبلت بوده است.

نکته جالب دیگر در تقسیم‌بندی میزان خرید از طریق سیستم‌عامل آی او اس و اندروید است که در رخداد بلک فرایدی متوسط خرید با آی او اس توسط کاربران 144 دلار بوده است درحالی‌که این رقم برای خریداران از طریق اندروید 136 دلار به ثبت رسیده است

۱۳۹۵/۹/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...