نسخه چاپی

نماينده مردم دزفول در مجلس:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان در اولویت نخست باشد

عکس خبري -انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان در اولويت نخست باشد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به نحوی تلاش كنیم كه فرهنگ ایثار و شهادت طلبی بین نسل اول و سوم انقلاب منتقل شود.

به گزارش نمابه نقل از فارس ، عباس پاپی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به نزدیکی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تمام مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید سعی کنند هفته دفاع مقدس به بهترین نحو گرامی داشته شود.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس بزرگ‌ترین فراز تاریخ انقلاب اسلامی بود که دنیا را در مقابل عظمت مردم و نظام اسلامی شگفت زده کرد.

نماینده مردم شریف این شهرستان با بیان اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باید به درستی صورت گیرد، گفت: باید ادارات برای هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند و با شکوه خاص برنامه‌ها را اجرا کنند.

پاپی‌زاده مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌های اجرایی را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان دانست و گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به گونه‌ای به نسل جوان منتقل شود که دشمنان از آن سوء استفاده نکنند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات خاص در هفته دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری همایش بزرگ برای رزمندگان و آذین‌بندی سر در ادارات باید از برنامه‌های تمام ادارات قرار گیرد.

این مسئول اظهار کرد: بسیاری از رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حماسه‌های بزرگی آفریدند که در حافظه تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با توجه به ارزیابی که انجام شده تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی در هفته دفاع مقدس داشته‌اند، گفت: دستگاه‌های اجرایی و متولیان فرهنگی جامعه وظیفه سنگین و مهمی را بر دوش دارند که باید همواره توجه ویژه به آن داشته باشند.

نماینده شهرستان دزفول با اشاره به اینکه جامعه نیازمند فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: رسانه‌ها باید به وظیفه سنگین خود در قبال ترویج این فرهنگ عمل کنند.

پاپی‌زاده فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه را رافع مشکلات امروز جامعه برشمرد و یادآور شد: ایثار و شهادت و همچنین انتقال فرهنگ جهاد و شهادت از رسالت‌های دستگاه‌های مرتبط با دفاع مقدس است.

وی در پایان تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، از لحظه لحظه صحنه‌های دوران دفاع مقدس می‌توان مصباح و چراغ مسیر تکامل و تعالی بشریت عرضه کرد.

۱۳۹۱/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...