نسخه چاپی

اثبات جرم!

عکس خبري -اثبات جرم!

پاریس، پایتخت همان كشوری كه بیشترین كارشكنیها را در جریان مذاكرات هسته ای انجام داد، اما پس از توافق به سرعت شركتهای بزرگ این كشور، چون پژو كه سابقه سیاهی نیز در مراوده با كشورمان داشتند، با آغوش باز مسئولان روبهرو شدند، چند ماه پس از برگزاری نشست منافقین با حضور مریم رجوی و سران سعودی و اروپایی، بار دیگر میزبان نشست این گروهك بود.

پاریس، پایتخت همان کشوری که بیشترین کارشکنیها را در جریان مذاکرات هسته ای انجام داد، اما پس از توافق به سرعت شرکتهای بزرگ این کشور، چون پژو که سابقه سیاهی نیز در مراوده با کشورمان داشتند، با آغوش باز مسئولان روبه رو شدند، چند ماه پس از برگزاری نشست منافقین با حضور مریم رجوی و سران سعودی و اروپایی، بار دیگر میزبان نشست این گروهک بود.
اما این نشست فارغ از مکان برگزاری‌اش و حضور برخی مقامات اروپایی با نکته جالب توجهی همراه بود و آن، سخنرانی فردی به نام «شبنم مددزاده» بود. فردی که ضد انقلاب از وی به عنوان «فعال دانشجویی» یاد می‌کرد و مدتها در مقام نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت فعالیت داشت و رسانههای بیگانه و ضد انقلاب هرگونه وابستگی وی به منافقین را انکار میکردند. چنانچه پس از دستگیری و محکوم شدن وی به همکاری با منافقین در سال ۱۳۸۷، پایگاه «رادیو زمانه» در اینباره مینویسد: «اتهامی که به ایشان زده شده، همکاری با گروهک مجاهدین خلق است که این اتهام هیچ‏گونه پشتوانه حقوقی و مبنای صدقی هم ندارد.» اما مددزاده که سابقه همکاری با احمد شهید در پروندهسازیهای دروغین در حوزه حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی را دارد، حالا در پاریس، در نشست منافقین شرکت میکند و با متهم کردن ایران به «شکنجه زندانیان» و نقض حقوق بشر در ادعایی مضحک میگوید، «مردم ایران» امیدوارند که گروهک منافقین نظام ایران را تغییر دهد!
این اتفاق در حالی روی می‌دهد که در داخل کشور برخی مسئولان و شخصیت‌های مطرح با خوش‌بینی مفرط یا ضعف در شناخت تحرکات دشمن، موضوعاتی چون نفوذ یا وابستگی برخی نیروهای سیاسی به غرب و ضد انقلاب را زیر سؤال می‌برند و با ژست حق به جانب مدعی می‌شوند که نباید به هر بهانه‌ای افراد را به ارتباط با دشمنان و مخالفان جمهوری اسلامی متهم کرد.

۱۳۹۵/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...