نسخه چاپی

ویژه برنامه‌های شبكه قرآن در دهه آخر ماه صفر

شبكه قرآن و معارف سیما در مناسبت‌های دهه آخر ماه صفر ویژه برنامه‌هایی را تدارك دیده است كه به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام علی‌بن موسی الرضا(ع)، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌هایی را تهیه و تدارک دیده است که در روز و شب‌های پایانی ماه صفر به روی آنتن خواهد رفت.

«چشمه سار هدایت» عنوان ویژه برنامه این شبکه در روزهای 28 و 30 صفر است که از ساعت 9:30 تا اذان ظهر با اجرای مهدی صفری به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

کارشناسی حجت‌الاسلام حسن علی‌اکبری، مرثیه‌سرایی علی باقری و امیرحسین محمودیان، شعرخوانی جعفر ابوالفتحی و اسماعیل شبرنگ و همچنین تواشیح‌خوانی گروه محراب از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده در «چشمه سار هدایت» است.

برنامه «طلیعه» نیز با رویکرد این مناسبت‌ها در روز 29 صفر و از ساعت 9:30 به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) با حضور مهمانان ویژه به روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه زنده شبانگاهی «سوگ عرشیان» نیز در این ایام هرشب ساعت 21 از حرم مطهر رضوی تقدیم بینندگان خواهد شد.

همچنین تحلیل فیلم تنها‌ترین سردار تحت عنوان به «رنگ آفتاب»، تله فیلم «آرزوهایت را به خاک بسپار»، برنامه ترکیبی «طریقت» و مستندهای «حبل الله»، «سلام بر علی (ع) پسر موسی»، «خرده‌های مینا» و «سین شین» از جمله برنامه دیگر در نظر گرفته شده برای پخش در این ایام است.

۱۳۹۵/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...