نسخه چاپی

حمید رسایی در گفتگو با نما:

«ناكارآمدی» دولت علت فضا سازی بر سر لغو سخنرانی مطهری

عکس خبري -«ناکارآمدي» دولت علت فضا سازي بر سر لغو سخنراني مطهري

نماینده ادوار مجلس، گفت: مشكل دولت ناكارامدی است و نداشتن عملكردی برای ارائه گزارش به مردم، پس مجبور است با فضا سازی، ذهنهای جامعه را از واقعیتهای موجود كشور منحرف كند و به سمت حاشیه ها ببرد.

حمید رسایی، نماینده ادوار مجلس در گفتگو با نما در خصوص تناقض رفتار دولت در رابطه با لغو سخنرانی علی مطهری از یک سو و لغو سخنرانی منتقدین خود از سوی دیگر، گفت: مشکل دولت نگرانی برای آزادی بیان نیست که اگر این بود، دولت رسانه ها را به دلیل انتقاد از عملکرد خود توقیف و تعطیل نمی کرد.
وی ادامه داد: هفته نامه 9 دی در این دولت 4 بار توقیف شد، اما در دادگاه، هر چهار با بدون دریافت تذکر تبرئه شد و یا برخوردی که با رسانه های دیگر می شود، مشکل دولت آزادی بیان نیست که اگر این گونه بود رئیس جمهور این کشور منتقدین خود را با الفاظ بی ادبانه و توهین آمیز مورد خطاب قرار نمی داد.
رسایی مشکل دولت را آزادای بیان ندانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر شاهد این هستیم که این دولت محرمانه ترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، زیرا اطلاعاتی که طبق قانون باید در اختیار افکار عمومی بگذارد، نمی دهد. قرارداهای نفتی محرمانه است، مذاکرات هسته ای محرمانه بود و قرارداد شرکت های فرانسوی در حال حاضر محرمانه است.
نماینده ادوار مجلس، تاکید کرد: موارد ذکر شده، نشان می دهد، دولت اعتقادی به آزادی بیان و آزادی اطلاع رسانی ندارد، در هر حال مشکل دولت آزادی بیان نیست به همین دلیل که سخنرانی بسیاری از چهره ها، که جزو منتقدین دولتند، با فشار مقامات دولتی لغو می شود.
وی در پایان گفت: اما در مورد لغو یک سخنرانی که دادستان به وظیفه قانونی اش عمل کرده است، این گونه بلوا بپا می شود، مشکل دولت ناکارامدی است و نداشتن عملکردی برای ارائه گزارش به مردم، پس مجبور است با فضا سازی، ذهنهای جامعه را از واقعیتهای موجود کشور منحرف کند و به سمت حاشیه ها ببرد، که اگر حاشیه ها برای مردم آب نداشته باشد، برای دولت نان دارد.

۱۳۹۵/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...