نسخه چاپی

جنتی: رای فدراسیون فوتبال من در آوردی است

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان با اعتراض شدید به حكم كمیته انضباطی مبنی بر بازنده‌بودن این تیم در بازی با حفاری گفت: در صورت عدم تجدیدنظر در آن از لیگ كنار خاطر خواهد كشید.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از 2 روز از بازی جنجالی تیم‌های گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال احکام انضباطی این دیدار را صادر و بازی را با نتیجه 6 بر صفر به سود حفاری اهواز اعلام کرد.

جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعتراض شدید به این حکم بیان کرد: داور تشخیص داد بازی ادامه پیدا کند و بعد از حرکت علی عابدین 18 ثانیه بازی جریان داشت. تمام تماشاگران را از زمین بیرون کردم و جو را به حالت عادی درآوردم تا بازی ادامه پیدا کند. اگر بازیکنان ما به بازی برنمی‌گشتند و داوران هم به رختکن می‌رفتند قبول داشتیم بازی باید 6 بر صفر اعلام می‌شد اما داور سوت زده و ما 18 ثانیه را با 2 بازیکن ادامه دادیم که حتی 90 درصد احتمال گل خوردن ما وجود داشت.

وی در ادامه با تهدید فدراسیون فوتبال به انحلال تیم تاکید کرد: اگر این حکم در کمیته استیناف شکسته نشود در نیم فصل دوم از لیگ کناره گیری خواهیم کرد. اگر قرار باشد بعد از 7 سال تیمداری بخواهند به این شکل با ما برخورد کنند بهتر است در لیگ نباشیم. می گویند گیتی پسند با 7 ملی پوش تحمل باخت را ندارد. شما هم اگر می توانید 7 ملی‌پوش جذب کنید. کشاورز را بعد از جام جهانی مصدوم تحویل ما دادند. ما کوتاه آمدیم و به خاطر تیم ملی سکوت کردیم. محرومیت جاوید نیز برایمان قابل تحمل نیست. او بعد از گل خوشحالی کرد و نگاهش به سمت من بود. اصلا با نیمکت حریف کاری نداشت. اخلاقیات جاوید را همه می‌شناسند و می دانند چه بازیکن محجوبی است.

وی با اشاره به محرومیت 4 جلسه‌ای علی عابدین از سوی کمیته انضباطی تصریح کرد: ما خودمان او را 8 جلسه محروم کرده‌ایم و حتی اگر کمیته انضباطی بخواهد او را ببخشد ما این 8 جلسه را نگه می‌داریم چرا که حرکت او کاملا غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی بود اما چرا این کار را بررسی نمی‌کنند. عابدین به خاطر بیماری سخت مادرش 3 روز وضعیت خوبی نداشت و از شرایط روحی نامناسبی برخوردار بود اما متاسفانه سلیمانی دبیر سازمان لیگ به راحتی اعلام می‌کند کادر فنی و مدیریت به او دستور دادند توپ را بیرون بزند. اگر قرار باشد چنین کاری بکنیم تماشاگر را می فرستیم چون این کار را انجام دهد. چون قرارداد سنگین با بازیکن بسته‌ام. همچنین می گویند سرپرست تیم به خاطر اینکه نتوانسته نیمکت را کنترل کند محروم می شود. کجای قانون اعلام شده سرپرست مسئول نیمکت است، سرپرست تنها وظیفه ارتباطی بین باشگاه و تیم را دارد.

جنتی همچنین به فوریت اعلام این رای نیز اعتراض شدیدی کرد و خطاب به حسن زاده رییس کمیته انضباطی گفت: چطور رای من درآوردی شما علیه ما 48 ساعته صادر می‌شود اما رای بازی شهروند ساری و دانشگاه آزاد هنوز اعلام نشده است؟ تماشاگر در این بازی به وسط زمین می آید و بازیکن دانشگاه آزاد را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. چطور هیات رییسه برای این اتفاق جلسه فوری برگزار نکرد؟ اگر با این حرکت برخورد می‌شد قطعا اتفاق در بازی ما نمی‌افتاد. همچنین رای بازی حفاری و تاسیسات که دو هفته پیش برگزار شد بعد از بازی ما با حفاری اعلام می‌شود و فرید نمازی و فرهاد توکلی چند جلسه محروم می‌شوند. این دیگر خیلی مسخره است. همه دیدند فرید نمازی جرقه جنجال را در بازی با ما زد. چطور قبل از 4 روز تعطیلی و آخر وقت رای ما را اعلام می‌کنند اما برای بقیه بازی‌ها تفاوت قائل می‌شوند. من امشب با مهدی تاج تماس خواهم گرفت و به او نیز تاکید می‌کنم اگر کمیته استیناف حکم را نشکند از لیگ کنار خواهم کشید. بازی لیگ دسته یک فوتبال نیز همین اتفاق افتاد اما نساجی را بازنده اعلام نکردند. این رای و نحوه اعلام آن مملو از تناقض است. امیدوارم آقایان در فدراسیون پاسخ قانع‌کننده‌ای برایش داشته باشند.

۱۳۹۵/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...