نسخه چاپی

جسد جوان غرق شده فومنی پیدا شد

جسد جوان فومنی كه شامگاه سه شنبه گذشته در رودخانه واقع در خیابان شهید بهشتی فومن غرق شده بوده پس از یك هفته جستجو پیدا شد.

به گزارش نما فرماندار فومن در گفتگو با مهر ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: بعداز هفت روز تلاش شبانه روزی نیروهای امداد، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی جسد این جوان ۳۱ ساله فومنی امروز (دوشنبه) چندین متر بالاتر از مسیر رودخانه در زیر شاخ و برگ درختان کشف شد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از صبوری و همکاری خانواده داغدار جوان فومنی با ستاد مدیریت بحران شهرستان در طول این روزها، افزود: با توجه به خروشان بودن مسیر رودخانه و شرایط نامساعد جوی مأموران در طول این چند روز موفق به پیدا کردن جسد نشده بودند.

میرشمس مومنی زاده خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته بیش از ۵۰ امدادگر جمعیت هلال احمر و مأمور ایستگاه آتش نشانی، کارکنان ستادی، خدمات شهری و فضای سبز شهرداری فومن و همچنین غواص تلاش کردند که با یافتن جسد این جوان بر روی آلام خانواده داغدار این جوان مرهمی بگذارند.

به گزارش مهر، این جوان که به بیماری صرع مبتلا بوده براثر حمله صرعی دچار تشنج و به دلیل نداشتن تعادل غروب سه شنبه گذشته به رودخانه واقع در خیابان شهید بهشتی فومن سقوط کرد که متاسفانه تا امروز جسد او پیدا نشده بود.

۱۳۹۵/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...