نسخه چاپی

آمار هولناك آزار زنان آلمانی

انجمن مبارزه با خشونت علیه زنان در برلین اعلام كرد: در آلمان از هر چهار زن، با یكی با خشونت رفتار می شود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، تلویزیون «آ.اِر.دِ» آلمان با اعلام این مطلب که آمار واقعی موارد خشونت علیه زنان در آلمان بالاست، گزارش داد: روزانه در آلمان، زنان به دست شرکای زندگی خویش، تحقیر یا تنبیه می شوند.

گزارشگر این شبکه تلویزیونی با یادآوری بیست و پنجم نوامبر، روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان، افزود: موضوع اعمال خشونت علیه زنان همچنان به عنوان یک تابو باقی مانده است. زنان امروزی در جهان آزاد غرب که حتی بعضا در خانه های خود نیز مورد سوء استفاده قرار می گیرند علاقمندند تا این مشکل را از سر راه خود بردارند.

انجمن مبارزه با خشونت علیه زنان در برلین اعلام کرد: در آلمان از هر چهار زن، با یکی با خشونت رفتار می شود.

زاسکیا اتسولد از موسسه خیریه «آمبولانس مقابله با خشونت» وابسته به دانشگاه پزشکی برلین در این زمینه گفت: هرکس، فاکتورهای کاملا متفاوتی را در اعمال خشونت برای خود دارد. برخی ها بخاطر آنکه خانواده، جدایی آنها را به رسمیت نمی شناسد و یا بعلت آنکه شرکای زندگی به لحاظ مالی به هم وابسته اند دست به خشونت می زنند و این افراد در واقع بزرگسالانی هستند که ما تنها کاری که ما می توانیم برایشان انجام دهیم آن است که امکاناتی را برای کمک به آنها در اختیارشان قرار دهیم.

این گزارش در پایان افزود: زنان نه تنها برای ترک شریک زندگی خشونت طلبشان بلکه در زمینه انجام اقدامات حقوقی علیه وی باید مسیر پیگیری را به تنهایی طی کنند.

۱۳۹۵/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...