نسخه چاپی

آزادی كامل «حیدریه و الشیخ خضر» و تكمیل پاكسازی «صاخور» حلب

نیروهای مقاومت حاضر در شهر حلب سوریه موفق شدند مناطق «الحیدریه، الشیخ خضر و الصاخور» را از دست تروریستها آزاد كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت امروز دوشنبه در ادامه عملیات پاکسازی شهر حلب موفق شدند کنترل کامل منطقه «الحیدریه» را به دست گیرند.

شبکه خبری «المنار» گزارش داد که نیروهای مقاومت در حال تعقیب تروریستهایی هستند که از این منطقه پابه فرار گذاشتند.

تروریست‌ها روز گذشته پس از شکست سنگین در جبهه‌های مختلف در محله‌های شمال شرقی، از «الحیدریه، بستان الباشا، الهلک، عین التل و الشیخ خضر» عقب نشینی کردند.

ارتش سوریه که روز گذشته موفق شده بود بیش از 95% از منطقه «الصاخور» را از دست تروریستها آزاد کند، امروز پاکسازی آن را کامل کرد.

در همین راستا، رسانه‌های سوری لحظاتی پیش اعلام کردند که نیروهای مقاومت موفق شدند کنترل کامل این منطقه را به دست گیرند و کار پاکسازی آن را تمام کنند.

با پاکسازی کامل این منطقه، ارتباط عناصر تروریستی در شمال و جنوب محلات شرقی حلب به طور کامل قطع می‌شود.

وبگاه خبری «آرا» نیز که نزدیک به معارضان است درباره اهمیت این منطقه می‌نویسد، سیطره بر این منطقه بدین معناست که نیروهای ارتش سوریه که در منطقه «مساکن هنانو» قرار دارند (غرب محلات شرقی)، با نیروهای حاضر در منطقه «سلیمان الحلبی» (شرق محلات شرقی) به هم خواهند رسید و تروریست‌ها قیچی می‌شوند.

این وبگاه ضمن اذعان به بیشترین پیشروی ارتش سوریه در مناطق شرق حلب از زمان آغاز بحران در این کشور اعلام کرد که تروریستها وضعیت خوبی در این منطقه ندارند.

آزادسازی محله «الشیخ خضر» و محاصره «عین التل»

منابع خبری سوری نیز اعلام کردند که در تکمله آزادسازی بخشهای شرقی حلب، ارتش سوریه موفق شد محله «الشیخ خضر» را کاملا آزاد و محله «عین التل» نیز تقریبا در حالت محاصره قرار گرفته است.

یک منبع میدانی به بین الملل فارس اعلام کرد که گروهی از نیروهای سوری و مقاومت مواضع تروریستها را در محله «الشعار» واقع در جنوب محله الصاخور هدف قرار داده و بخشهای شمالی این محله را آزاد کردند.

در جبهه جنوب شرقی نیز نیروهای مقاومت با پشتیبانی توپخانه و یگان موشکی عملیات وسیعی را در دوم حله «کرم العزیزة و الشیخ لطفی» آغاز کردند و موفق شدند خطوط دفاعی تروریستها را بشکنند و وارد این محلات شوند.

نیروهای مستقر در ارتفاع «الشرطة» در شرق محله شیخ لطفی نیز تحرکات تروریستها را به طور کامل رصد می‌کنند.

۱۳۹۵/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...