نسخه چاپی

دستور پوتین برای دایركردن بیمارستان صحرایی در حلب

رئیس جمهور روسیه وزارتخانه های دفاع و امور اضطراری این كشور را مامور كرد بیمارستان های صحرایی در حلب و حومه آن دایر كنند.

به گزارش نما ، مهر به نقل از روسیا الیوم نوشت: ریاست جمهوری روسیه وزراتخانه های این کشور را مامور دایر کردن بیمارستان های صحرایی در سوریه کرد.

در همین راستا، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه وزارت خانه های دفاع و امور اضطراری را مامور کرد بیمارستان های صحرایی را برای ارائه کمک های پزشکی به ساکنان حلب در سوریه و مناطق نزدیک به آن، در این مناطق مستقر کنند.

وی در ادامه سخنان خود در همین راستا تصریح کرد: وزارت خانه های مذکور در سریع ترین زمان ممکن این ماموریت را انجام خواهند داد و وزارت دفاع یک بیمارستان 100 تخته به همراه بخش ویژه اطفال را مستقر خواهد کرد که به صورت روزانه 420 نفر را پذیرش می کند.

سخنگوی کرملین (کاخ ریاست جمهوری روسیه) بیان داشت: وزارت امور اضطراری نیز یک بیمارستان صحرایی 50 تخته را در سوریه مستقر خواهد کرد تا روزانه 200 مریض را مورد معاینه قرار دهد.

گفتنی است، ارتش سوریه اخیرا بر محله های الصاخور و الحیدریه مسلط شده بود و همچنان به پیشروی های خود در شرق حلب و حومه دمشق ادامه می دهد و مناطق جدیدی را از کنترل گروههای مسلح و تروریستی خارج کرده است.

۱۳۹۵/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...