نسخه چاپی

با این ترفندها تا ۲۰ برابر در مصرف اینترنت تان صرفه جویی كنید

اگر شما هم مثل اكثر كاربران مصرف اینترنت تان بالا و پر هزینه است حتما این مطلب را بخوانید چون برایتان از ترفندهایی گفته ایم كه می تواند میزان مصرف شما را به پایین ترین حد ممكن برساند.

به گزارش نما به نقل از کلیک، در دنیایی که اکثر افراد جز کاربران دائمی اینترنت هستند میزان مصرف اینترنت موضوعی بسیار مهم برای همه است. به تبع روش های کاهش مصرف نیز اهمیت زیادی داشته و برای همه قابل توجه است. در این مطلب می خواهیم از گزینه ای صحبت کنیم که در میزان حجم مصرفی نقش زیادی دارد اما کمتر کسی به آن توجه داشته است. از نقش مرورگرها در هزینه های اینترنتی که در مصرف اینترنت نقش به سزایی دارند.

اکثر کاربران فکر می کنند صفحاتی که با مرورگرها باز می کنند با چند خط متن و نوشته و چند عکس نمی تواند تاثیر زیادی در میزان مصرف اینترنت داشته باشد اما باید بگوییم برعکس مرورگرها می توانند با اینکه شما هیچ گونه دانلودی ندارید با چند جستجوی ساده میزان مصرف اینترنت شما را بالا ببرند. زمانی که سرچ می کنید و متن و مقاله می خوانید، باید بدانید در کنار این مقاله ها و متن ها تعدادی ویدیو و تصاویر نیز لود می شود که نقش بسزایی در مصرف اینترنت شما دارد. علاوه بر این اگر تبلیغات سایت نویسنده را که به سختی لود می شود به آن اضافه کنیم می بینیم که همه در مصرف اینترنت موثر هستند. حالا راهکار چیست؟

راه حل پیشنهادی ما این است که مانع بارگزاری این محتوا ها بشوید و بعد با یک Reload ساده می توانید هر کدام را خواستید مشاهده کنید.

همانطور که می دانید در بعضی از سایت ها باید برای اجرای ویدئو بر روی دکمه پلی کلیک کرد و یا به درخواست آن ها در ابتدای ورود به سایت پاسخ مثبت داد. تعداد این سایت ها که User-Friendly نامیده می شوند در وب ایران بسیار زیاد است.

اگر ویدئو ها و عکس ها بدون اجازه شما بارگزاری شوند، با مشکل بارگزاری کند روبرو می شوید مخصوصا اگر سرعت اینترنت پایینی داشته باشید. پس باید برای این مشکل چاره ای اندیشید.

ترفندهایی که در ادامه گفته می شود راه حل های پیشنهادی ما برای حل این موضوع است.

۱۳۹۵/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...