نسخه چاپی

قیمت سكه55 هزار تومان كاهش یافت

ایلنا: رئیس اتحادیه طلا و سكه تهران با اعلام كاهش 15 درصدی قیمت طلا در بازار داخلی، گفت: قیمت سكه تا آخر هفته با كاهش مواجه می‌شود.

احمد وفادار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه از روز شنبه تاکنون قیمت طلا در بازار تهران از 82 هزار تومان به ازای هر گرم به 75 هزار و 500 تومان کاهش یافته است، بیان داشت: این کاهش 6 هزار و 500 تومانی قیمت طلا ناشی از کاهش ارز در طی 2 روز گذشته بوده است.

به گفته وفادار در دو روز گذشته قیمت دلار از یک هزار و 920 تومان به یک هزار و 780 تومان رسید که باعث شد قیمت سکه نیز به میزان قابل توجهی با کاهش مواجه شود.

این فعال بازار سکه و طلا در ادامه اظهار داشت: پیش بینی می‌شود که قیمت سکه در طرح‌های جدید و قدیم با کاهش مواجه شوند و دلیل آن نیز کاهش تقاضا برای خریداری این نوع سکه‌ها است.

بنابر اظهارات وی، قیمت ربع سکه نیز طی روزهای گذشته تقریبا ثابت مانده است.

به گزارش ایلنا ، قیمت هر سکه طرح قدیم 765 هزار تومان در بازار تهران معامله شد که نسبت به روز شنبه 65 هزار تومان با کاهش مواجه شده است.

قیمت سکه طرح جدید نیز از 810 هزار تومان روز شنبه به 755 هزار تومان افت داشته است، نیم سکه 380 هزار تومان به فروش رفت و ربع سکه نیز 200 هزار تومان معامله شد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...