نسخه چاپی

اعتراض شديد رويانيان به سازمان ليگ و كميته انضباطي:

چه‌ از جان پرسپولیس می‌خواهید؟/انتقال عابدزاده ما را تهدید نمی‌كند

عکس خبري -چه‌ از جان پرسپوليس مي‌خواهيد؟/انتقال عابدزاده ما را تهديد نمي‌کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از سازمان لیگ و كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: چه چیزی از جان پرسپولیس می‌خواهید كه این كارها را انجام می‌دهید؟

به گزارش نما،محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص احتمال شکایت باشگاه لوس‌آنجلس بلوز آمریکا از پرسپولیس بابت انتقال امیر عابدزاده اظهار داشت: شب گذشته با منصوری مدیرعامل باشگاه لوس‌آنجلس بلوز صحبت کردم و مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد. درست است می‌خواهند ما را اذیت کنند اما با حرف‌هایی که شب گذشته با مسئولان این باشگاه زدم این مشکل ظرف چند روز آینده حل خواهد شد و موضوع حادی نیست که ما را تهدید کند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلالی‌ها برای جذب محمد نوری و حمید علی‌عسگر ابراز تمایل کرده‌اند، گفت: نمی‌دانم خبرهایی که اعلام شده صحیح است یا نه. اگر صحیح باشد که استقلالی‌ها خیلی چیزها می‌خواهند اما حمید علی‌عسگر و محمد نوری بازیکن پرسپولیس هستند و آنها و حتی بازیکنان دیگر را به هیچ قیمتی از دست نخواهیم داد.

رویانیان درباره اینکه سازمان لیگ حق بلیت فروشی را از باشگاه پرسپولیس گرفته، عنوان کرد: این کار کاملاً اشتباه است، بلیت‌فروشی حق باشگاه پرسپولیس و یکی از فاکتورهای اساسی باشگاه‌های حرفه‌ای است. فیفا هم روی این موضوع تأکید دارد و به همین دلیل از سازمان لیگ می‌خواهیم بلیت‌فروشی را به ما برگرداند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: این حق باشگاه است که من باید بگیرم، اواخر سال گذشته موافقت این کار را گرفتم و بلیت‌فروشی را به ما دادند اما مجدداً آن را پس گرفتند. این موضوع جای تعجب دارد. اگر حق بلیت‌فروشی را به ما ندهند یکی از فاکتورهای حرفه‌ای شدن فیفا را زیر پا گذاشته‌اند و این مغایر با فوتبال حرفه‌ای است و به ما ضربه می‌زند.

رویانیان تاکید کرد: ما باشگاه تهرانی هستیم و ورزشگاه آزادی برای ما و مردم تهران است، بنابراین فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع‌تر بلیت‌فروشی را به ما برگرداند در غیر این صورت مجبور می‌شوم صحبت‌های دیگری را مطرح کنم.

وی با اعتراض به مسئولان سازمان لیگ درباره وضعیت کئون بازیکن کره‌ای پرسپولیس به فارس گفت: مستندات خود را ارائه کردیم و قرار است سازمان لیگ مجوز این بازیکن را به ما بدهد. برخی تیم‌ها برای برخی آقایان یک شبه مجوز بازی می‌گیرند اما بازیکن ما دو هفته با ما تمرین می‌کند و معطل است و هیچ‌کس جواب نمی‌دهد. آیا این درست است؟

رویانیان گفت: نمی‌دانم باید چه کار کنیم اما این اتفاق‌ها به فوتبال ما ضربه می‌زند و شبهات را زیاد می‌کند. نمی‌دانم این به خاطر این است که فدراسیون فوتبال ما را زیاد دوست دارد یا می‌خواهد به ما کم‌لطفی کند. از این موارد مانده‌ام.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برخی آرا که به ضرر باشگاه پرسپولیس است یک شبه صادر می‌شود اما درباره برخی تخلفات که به تیم ما ضربه زده و حتی بازیکنان ما را دچار مشکلات روحی و روانی می‌کند هیچ عکس‌العملی نشان داده نمی‌شود. دلیلش را نمی‌دانم، اصلا چه چیزی از جان پرسپولیس می‌خواهید که این کارها را انجام می‌دهید؟

رویانیان خاطرنشان کرد: با شرایطی که پیش آمده مجبورم برخی مسائل را با هواداران در میان بگذارم. برخی هواداران تصور می‌کنند ما توان کار کردن نداریم اما نمی‌دانند دوست نداریم حاشیه‌ها به وجود آید. در این شرایط باید برای عدالت و گرفتن حق پرسپولیس وارد عمل شوم تا ببینم برخی دوستان آیا به پرسپولیس کم‌لطفی می‌کنند یا خیر یا اصلا این مسائلی که به ضرر ماست به دلیل این است که ما را زیاد دوست دارند یا شاید موارد دیگری است که من نمی‌دانم.

وی تصریح کرد: تاکنون فکر می‌کردم خیلی‌ها ما را دوست دارند ولی ظاهراً خیلی‌ها ما را دوست ندارند و ما اشتباه فکر می‌کردیم اما من اجازه نمی‌دهم به پرسپولیس بزرگ ضربه‌ای وارد شود.



رویانیان در پایان به فارس گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف کئون روشن شود و کمیته انضباطی هم درباره اتفاقاتی که به ضرر تیم ما افتاده قوی‌تر وارد عمل شود و حق بلیت‌فروشی که حق هواداران ماست به ما بازگردد. در غیر این صورت مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید پاسخگو باشند. ما به جز حق خودمان در باشگاه پرسپولیس و عدالت چیز دیگری نمی‌خواهیم. این موضوع وظیفه من است و باید به عنوان مدیرعامل آن را پیگیری کنم.

۱۳۹۱/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...