نسخه چاپی

ایران - ساحل‌عاج؛ ۱۹ دی به میزبانی دبی

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تداركاتی در تاریخ ۱۹ دی‌ماه در امارات به مصاف ساحل عاج خواهد رفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران قرار است در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر اردویی یک هفته‌ای را در کشور امارات برگزار کند.

بر همین اساس برای این اردو فقط ملی‌پوشان داخلی به اردو دعوت می‌شوند ضمن اینکه شانس دعوت از بازیکنانی مانند حقیقی و دژاگه که هم‌اکنون بدون تیم هستند نیز وجود دارد و چه بسا بازیکنانی که در زمان فوق در باشگاه‌های خارجی خود فعالیتی نداشته باشند شاید تیم ملی را در این اردو همراهی کنند.

تیم ملی قرار است اردوی خود را از تاریخ 13 دی ماه آغاز کرده و ملی‌پوشان در این اردوی 8 روزه در باشگاه ایرانیان مستقر خواهند شد، هرچند که هنوز قراردادی با این باشگاه بسته نشده اما مراحل اداری کار در این خصوص در حال انجام است.

شاگردان کی‌روش طبق برنامه زمانبندی کادرفنی در تاریخ 19 دی ماه در روز آخر اردوی خود در دبی به مصاف ساحل‌عاج خواهد رفت و این در حالی است که رایزنی‌ها از حالا برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی دیگر در تاریخ 16 دی ماه ادامه دارد.

پیش از این از گینه به عنوان حریف احتمالی ایران در تاریخ فوق نام برده می‌شد که گویا این دیدار محقق نشده و یک تیم دیگر حریف ایران خواهد شد.

در نهایت اینکه مکان برگزاری این دیدارها هنوز مشخص نشده و رایزنی‌ها برای پیدا شدن ورزشگاهی مدرن برای برگزاری دو دیدار تیم ملی در دبی امارات ادامه دارد.

۱۳۹۵/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...