نسخه چاپی

انتقاد از تناقض گویی‌های دولت در اعلام آمار

عضو كمیسیون بهداشت و درمان با انتقاد از تناقض گویی های دولت در اعلام آمار های مختلف گفت: قوه مجریه با دست كاری آمار نمی تواند ضعف های مدیریتی خود را توجیه و یا پنهان كند.

به گزارش نما، مسعود پزشکیان در گفتگو با خانه ی ملت گفت: در سال های اخیر به طور مداوم شاهد تناقض بیان آمار هایی که توسط هیئت دولت و نهادهای متولی آمار اعلام می شود، هستیم و این مسئله به صورت یک عادت مذموم بین قوه مقننه نیز در آمده است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع افزود: کار به جایی رسیده است که به تازگی اعضای هیئت دولت نیز آمار یکدیگر را زیر سوال می برند تا جایی که یک وزیر یک میزان از نرخ تورم و یا بیکاری را اعلام می کند و وزیر دیگر و یا رییس کل بانک مرکزی آمار متفاوت دیگری را اعلام می کند.

پزشکیان با انتقاد از این تناقض گویی ها تاکید کرد: مردم در جامعه ما هوشیار هستند و با بزرگ نمایی و تبلیغ و یا غلو در بیان یک آمار چشم خود را بر واقعیت ها نم بندند.

وی ادامه داد: فرصت های شغلی که توسط هیئت دولت اعلام می شود اعلام شده صحت ندارد و در مورد آمار بیکاری نیز اقدام مثبتی صورت نگرفته و ادعای بی پایه ایجاد سالانه ۲و نیم میلیون فرصت شغلی نیز حتی در سطح محدود محقق نشده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: قوه مجریه با دست کاری آمار نمی تواند ضعف های مدیریتی خود را توجیه و یا پنهان کند.

۱۳۹۱/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...