نسخه چاپی

7 دقیقه 2 گل؛ شاهكار جدید لژیونر ایرانی

عکس خبري -7 دقيقه 2 گل؛ شاهکار جديد لژيونر ايراني

در روزهایی كه لژیونرهای ایرانی یكی پس از دیگری می درخشند، امشب نوبت به رضا قوچان نژاد رسید تا هنرنمایی های خود را در لیگ هلند به نمایش بگذارد و در 7 دقیقه دو گل به ثمر برساند تا تیمش باخت را به پیروزی تبدیل كند.

به گزارش نما به نقل از تابناک، در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ اردیویسه تیم گو اهد ایگلز از ساعت 21 امشب میزبان هیرنفینی بود که رضا قوچان‌نژاد را مثل همیشه از ابتدا در ترکیب داشت.

ایگلز خیلی زود و در دقیقه 7 توسط دارن ماتسن به گل رسید اما برتری آنها خیلی دوام نداشت و قوچان‌نژاد در دقیقه 20 روی پاس سام لارسن از پشت محوطه جریمه، موفق شد گل تساوی را با ضربه‌ی دقیق پای چپ و عبور توپ از بالای سر دروازه‌بان ایگلز به ثمر رساند تا روزهای خوبش در هیرنفین را همچنان ادامه دهد.

درخشش گوچی پایان نداشت و او دقیقه 27 روی توپ ارسالی از روی کرنر سمت چپ زمین و اشتباه روچدی آچنته در دفع توپ، از مقابل دروازه خالی ایگلز توانست با ضربه‌ی سر دومین گل در این مسابقه و هفتمین گل فصل خود را بزند و بازی یک بر صفر باخته را 2 بر یک به سود هیرنفین کند؛ یوکی کوبیاشی هافبک ژاپنی و دیگر بازیکن آسیایی هیرنفین هم در دقیقه 45 گل سوم این تیم را به ثمر رساند تا حاشیه امنیت بیشتری برای پیروزی‌شان به وجود آورد.

این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود هیرنفین در جریان است.

۱۳۹۵/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...