نسخه چاپی

انتشار گسترده لیست جعلی با عنوان اصولگرایان اصلح

عصر امروز و در آخرين روز تبليغات انتخابات مجلس نهم،‌ فهرستي مجعول با عنوان فهرست اصولگرايان اصلح و با تي‍راژي ميليوني منتشر شده است.

اين فهرست كه ابتدا در يكي از سايت هاي اينترنتي منتشر شد،‌ عصر امروز به صورت گسترده اي در مساجد تهران و سطح شهر پخش شده است. در اين فهرست با قرار دادن اسامي تعدادي از چهره‌هاي شاخص جبهه پايداري و جبهه متحد، نام دو سهم مورد نظر آقاي قاليباف شهردار تهران در ليست جبهه متحد (گروه 8+7) نيز به‌طور جالب توجهي در اين ليست گنجانده شده بود.

ظهور جريان‌ها، رسانه‌ها و ليست‌هاي انتخاباتي قارچ‌گونه در انتخابات‌هاي قبل نيز سابقه داشته است و به نظر مي‌رسد در روزهاي آينده نيز ليست‌هاي مشكوك و انحرافي با تكيه بر منابع نامعلوم مالي گسترده منتشر شود كه اكثريت آن با نيروهاي موجه جبهه‌هاي پايداري و متحد پر مي‌شود و نام تعدادي از عناصر ناشناخته يا مسئله‌دار نيز در ميان آن‌ها قرار داده شود.

نكته قابل توجه اينكه معمولاً هيچ جريان سياسي مشخصي حتي از ميان جريان‌هاي شناسنامه‌دار شب انتخاباتي نيز به‌طور رسمي مسئوليت اين ليست‌ها را نمي‌پذيرند و صرفاً با اتكا بر منابع مالي كه عمدتاً نيز سرنخ اين منابع به اموال عمومي و بيت المال مي‌رسد، چنين ليست‌هاي تهيه مي‌شود و اسامي افراد موجه جريان اصول‌گرا بدون كسب اجازه از آن‌ها براي رأي آوردن چند چهره فرعي هزينه مي‌شود.

۱۳۹۰/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...