نسخه چاپی

جسد سه نفر از شهروندان البرزی در منطقه آزادبر كشف شد

معاون امداد و نجات هلال‌احمر البرز از كشف جسد سه نفر از شهروندان كه در حال عزیمت از كرج به سمت روستای انگوران بودند خبر داد.

به گزارش نما داود رجبی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در روز چهارشنبه هفته گذشته 5 نفر اضای یک خانواده شامل 3 فرزند پسر و 2 برادرزاده برای عزیمت به روستای انگوران عازم ارتفاعات در محور کرج ـ چالوس منطقه آزادبر شده‌اند که متاسفانه به دلیل مشکلات جوی و سرمای هوا راه را گم کرده و با مشکل مواجه شده‌اند.

وی افزود: دیروز ساعت 16 به تیم‌های امدادی استان البرز اطلاع داده شده که این 5 نفر گم شده‌اند که بلافاصله ‌تیم‌های ‌امدادی برای نجات استان البرز برای جان این افراد به منطظقه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر البرز با بیان اینکه این افراد ‌تجهیزات مناسب کوهنوردی به همراه نداشتند و این موضوع یکی از دلایل فوت سه نفر از این عضو 5 نفره بوده است، عنوان کرد: بعد از تلاش 24 ساعته تیم امداد و نجات هلال‌احمر و با توجه به اینکه منطقه صعب‌العبور کوهستانی بوده با کمک بالگرد هلال احمر عصر امروز جسد این سه نفر در منطقه آزادبر کشف شد.

وی افزود: از این جمع 5 نفره دو نفر به دلیل سرما زدگی و نداشتن وسایل لازم و یک نفر به دلیل سقوط جان خود را از دست داده است.

۱۳۹۵/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...