نسخه چاپی

خوشحا‌ل‌ترین مسئول كشور مشخص شد!

بهمن دری گفت: من عملكردم خودم را قابل قبول می‌دانم چرا كه اگر این طور نبود لحظه‌ای در این سمت باقی نمی‌ماندم.

به گزارش نما؛ بهمن دری اخوی پس از برکناری از سمت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در پاسخ به این سئوال فارس که چرا دو ماه در محل کار خود حضور نمی‌یافت گفت: می‌خواستم با کنار رفتن از این سمت نیروی جوانتری جایگزین من‌ شود.

* کارهای معاونت در نبود من منظم‌تر پیش می‌رفت

وی با اشاره به این که در دوران خانه‌نشینی هم کارها را تعطیل نکردم مدعی شد: به نظرم کارها حتی از رمانی که حضور داشتم و در جلسات هم شرکت می‌کردم منظم‌تر پیش می‌رفت. فقط این اواخر در زمان‌هایی که نیاز به جلسه بود در جلسات حضور پیدا نمی‌کردم.

وی ادامه داد: به شهادت اقداماتی که صورت گرفت حتی در ایام اجلاس غیرمتعهدها نیز کارهایی که نیازمند تایید من بود به صورت روتین انجام می‌شد.



* خوشحا‌ل‌ترین مسئول کشور هستم

وی درباره مسئولیت بعدی خود بعد از برکناری گفت: من برکنار نشدم. شما هم بگذارید مقداری این خوشحالی از کنار رفتن در من بماند. شاید من الان خوشحال‌ترین مسئول کشور باشم چرا که بار سنگینی از دوش من برداشته شد.

بهمن دری ادامه داد: امیدوارم کارهای خوبی که انجام می‌دادیم دوستان با همت مضاعفی پیش ببرند اگر نقاط ضعفی هم بوده رسیدگی بشود.

* کارنامه‌ام قابل قبول است

وی با توصیه به سرپرست جدید معاونت فرهنگی اضافه کرد: معتقدم کارهایی که انجام شده و دل بسیاری از بچه‌‌های حزب‌اللهی را شاد کرده و به آن امید بسته‌اند باید ادامه پیدا کند.

دری در پایان این گفت‌وگو که خبرنگار فارس از او خواست به خود نمره‌ای بدهد گفت: من که نمی‌توانم به خودم نمره بدهم اولین نمره را باید خدا بدهد. البته دیگران باید درباره کارنامه من قضاوت کنند ولی من عملکرد خودم را قابل قبول می‌دانم چرا که اگر این طور نبود لحظه‌ای در این سمت باقی نمی‌ماندم.

۱۳۹۱/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...