نسخه چاپی

باید مسجد الاقصی را آزاد كنیم/ هیچ گونه مساحمه‌ای با تروریست و داعش نداریم

رئیس شورای مشورتی اندونزی گفت: موافقیم كه وحشی‌گری داعش اسلام را ویران كرده و ما هیچ گونه مساحمه‌ای درباره تروریست و داعش نداریم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، زوک فیلیکی حسن، رئیس شورای مشورتی اندونزی پیش از ظهر امروز پس از دیدار با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مطبوعاتی مشترک اظهار داشت: از استقبال گرم رئیس مجلس از بنده و هیئت همراهم تشکر می کنم.



وی افزود: معتقدیم ایران یک کشور پرنفوذ در منطقه است و می خواهیم که این کشور تلاش بیشتری برای پیدا کردن راه حلی برای پایان دادن به بحران های منطقه داشته باشد.



زوک فیلیکی حسن با اشاره به محور مذاکراتش با رئیس قوه مقننه کشورمان یادآور شد: ما درباره روابط تجاری میان دو کشور صحبت کردیم. اندونزی به 2.5 میلیون بشکه نفت در روز و همچنین گاز زیادی نیاز دارد از این رو ما نیاز داریم که این ارتباطات بیشتر و بیشتر شود.



رئیس شورای مشورتی اندونزی تصریح کرد: موافقیم که باید مسجد الاقصی را آزاد کنیم و برای دفاع از مسلمانان میانمار از طریق پارلمان بین المللی یا اسلامی و از طریق سازمان ملل اقدام کنیم.



زوک فیلیکی حسن تصریح کرد: روابط نزدیک به دولت و پارلمان اندونزی و ایران مایه بزرگی برای پیدا کردن راه حل برای پایان یافتن بحران منطقه است.



رئیس شورای مشورتی اندونزی در پایان گفت: موافقیم که وحشی گری داعش اسلام را ویران کرده و ما هیچ گونه مساحمه ای درباره تروریست و داعش نداریم.

۱۳۹۵/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...