نسخه چاپی

افشای روابط نماینده اسلام‌ستیز پارلمان هلند با اسرائیل

روزنامه های هلندی از تحقیقات سازمان اطلاعات این كشور درباره ارتباطات و تاثیرپذیری گسترده «گیرت ویلدرز» سیاستمدار اسلام ستیز هلندی از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از فارس، به گفته رسانه های هلندی «گیرت ویلدرز» نماینده پارلمان هلند و رهبر حزب اسلام ستیز «آزادی» این کشور، به خاطر ارتباطات گسترده با رژیم صهیونیستی مورد تحقیق سازمان اطلاعاتی هلند قرار گرفته بود.

«گیرت ویلدرز» نماینده پارلمان هلند و رهبر حزب اسلام ستیز «آزادی» در این کشور، کسی است که به داشتن مواضع به شدت ضد اسلامی برای هلندیها شناخته شده است.

حالا از سوی رسانه‌های هلندی خبر رسیده که سازمان اطلاعات هلند در خصوص این موضوع که ویلدرز به شدت تحت تاثیر شخصیتهای نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی قرار دارد، تحقیق کرده است.

به گزارش راشا تودی، روزنامه هلندی «ولکسکارانت» خبر داده که سرویس امنیتی و اطلاعات عمومی هلند در سالهای 2009 و 2010 درباره «ارتباطلات و پیوندهای ویلدرز با اسرائیل و اثرگذاری احتمالی اسرائیلیها بر روی وفاداری او» تحقیقاتی صورت داد.

روزنامه هلندی، انجام چنین تحقیقاتی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی این کشور درباره رهبر یک حزب اپوزیسیون را «غیرمعمول» خوانده است.

گفته میشود که در سال 2010، این سیاستمدار اسلام ستیز هلندی روابط نزدیکی با «افراد متنفذ در تل آویو» داشت که از جمله آنها می‌توان به سفیر وقت تل آویو در هلند و همچنین «عاموص گیلعاد» رئیس پیشین بخش اطلاعاتی وزارت جنگ اشاره کرد.

بنا بر گزارش روزنامه ولکسکارانت، نتیجه تحقیقات سازمان اطلاعاتی هلند درباره ارتباطات گسترده ویلدرز با رژیم صهیونیستی هرگز افشا و منتشر نشد.

پیشتر روزنامه «تایمز اسرائیل» در گزارشی درباره ویلدرز 53 ساله خبر داده بود که او در جوانی، به مدت یک سال و به صورت داوطلب برای شهرک سازی در اراضی اشغالی باختری به کار مشغول بود.

حزب دست راستی و افراطی ویلدرز هم اکنون در پارلمان هلند 15 کرسی دارد و باید دید در انتخابات مارس 2017 پارلمانی این کشور چه میزان کرسی را از آن خود خواهد کرد.

راشا تودی درباره انتخابات 2017 هلند و احتمال نخست‌وزیر او نوشته است: «بسیاری معتقدند که با توجه به ناامیدی رو به گسترش از ائتلاف حاکم راست میانه در هلند، ویلدرز توفیق خواهد یافت و پیروز خواهد شد».

۱۳۹۵/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...