نسخه چاپی

انصاری در مصاحبه با تلویزیون سراسری كوبا چه گفت؟

معاون حقوقی رئیس جمهور كه برای شركت در مراسم یادبود درگذشت فیدل كاسترو رهبر انقلاب كوبا به این كشور سفر كرده است، در مصاحبه‌ای گفت: ملت كوبا و ایران با استقامت و پایداری به دستاوردهای ارزشمندی رسیدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در پایان سفر خود که برای شرکت در مراسم یادبود درگذشت فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا به این کشور سفر کرده بود، در مصاحبه‌ای با تلویزیون سراسری کوبا و نیز روزنامه گرانما، پرتراژترین روزنامه این کشور و ارگان اطلاع رسانی حزب کمونیست کوبا، ضمن ابراز همدردی با ملت کوبا بخاطر درگذشت فرمانده فقید انقلاب کوبا، به ذکر برخی مشترکات دو انقلاب ایران و کوبا پرداخت و گفت: ملت کوبا و ایران با استقامت و پایداری به دستاوردهای ارزشمندی رسیدند.

وی افزود: ضد ظلم و سلطه‌گری، برخورداری از رهبری هوشمندانه، اتکای به قدرت و مشارکت مردمی، و مواجهه با آسیب های مشترک، از جمله ویژگی‌های دو انقلاب ایران و کوبا است و هردو ملت با استقامت و پایداری، به دستاوردهای ارزشمندی رسیدند.

انصاری در این گفت‌وگو از دولت کوبا بخاطر میهمان نوازی طی روزهای گذشته، صمیمانه قدردانی کرد و افزود: جوانان کوبا راه رهبران بزرگ تاریخ خود، همچون «خوزه مارتی» و «فیدل کاسترو» را با قاطعیت و وفاداری ادامه خواهند داد.

هنگام پخش گفت‌وگوی انصاری از تلویزیون کوبا، صحنه هایی از مبارزات انقلابیون در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نقش کلیدی امام خمینی (ره) در هدایت جریان های مبارزاتی، پخش شد، که بر نقش رهبری، بعنوان یکی از مشترکات هردو انقلاب ایران و کوبا، صحه می‌گذارد.

۱۳۹۵/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...