نسخه چاپی

انحراف از اصل!

عکس خبري -  انحراف از اصل!

امروز هم كه وزیر به درخواست ۸۴ نماینده و به دلیل اتفاقی كه برای قطار تبریز ـ مشهد در سمنان رخ داد، باید در مجلس حضور پیدا كند، شاهد بی‌تفاوتی نمایندگان پر سروصدایی هستیم كه همه جا هستند الّا آنجا كه باید باشند!


طرح استیضاح وزیر راه، مسکن و شهرسازی با ۸۴ امضا تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی شد تا به زودی در دستور کار خانه ملت قرار گیرد؛ استیضاحی که بسیاری از ناظران و کارشناسان این حوزه معتقدند، مجلس خیلی دیر به این موضوع ورود کرده است و بسیار پیشتر از این، زمانی که وزیر طرح مسکن مهر را مزخرف خواند و متقاضیان را بلاتکلیف گذاشت، زمانی که بحران رکود بازار ساخت‌وساز در کشور، فعالیت‌های ساختمانی را به صفر نزدیک کرد و یا هنگامی که اتوبوس سربازان در جاده‌ها به ته دره رفت و... ، باید به موضوع ورود پیدا می‌کرد و این وزیر دولت یازدهم را فرا می‌خواند!
اما با این حال، امروز هم که وزیر به درخواست ۸۴ نماینده و به دلیل اتفاقی که برای قطار تبریز ـ مشهد در سمنان رخ داد، باید در مجلس حضور پیدا کند، شاهد بی‌تفاوتی نمایندگان پر سروصدایی هستیم که همه جا هستند الّا آنجا که باید باشند! چنانچه در میان امضاکنندگان نامه استیضاح آخوندی نه نامی از مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، که بیشتر قربانیان این حادثه از آن خطه بزرگ و پرافتخار است، وجود دارد و نه نامی از علی مطهری و محمود صادقی که این روزها مدعی مقابله با ظلم و فساد هستند و برای دستمالی قیصریه را به آتش می‌کشند!
نمایندگانی که در هفته‌های گذشته تمام تلاش‌شان را کردند که لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد را مسئله اول کشور جا بزنند و رئیس‌جمهور هم در جایگاه مقام عالی اجرایی کشور به این موضوع حاشیه‌ای ورود کرد یا نماینده‌ای که همه سعی خود را می‌کند تا حرف‌های رسانه‌های ضد انقلاب را در صحن علنی مجلس تکرار کند! گویا هیچ ارزشی برای اصل ۲۰ قانون اساسی که می‌گوید جان‏ اشخاص‏ باید از تعرض‏ مصون باشد، قائل نیستند. البته قابل پیش‌بینی بود با توجه به بدعهدی آمریکا و کارنامه ضعیف دولت یازدهم و حامیان آن در سه‌سال و نیم گذشته، شاهد چنین رفتارهایی برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی کشور باشیم.

۱۳۹۵/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...