نسخه چاپی

شهرداری در مبارزه با فساد خط قرمز ندارد

شهردار تهران گفت: در مبارزه با فساد در شهرداری هیچ خط قرمزی نداریم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ محمدباقر قالباف در همایش" ما ایستاده ایم تا او بیاید" همزمان با روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تهران درباره مفاسد مطرح شده در شهرداری تهران افزود: مساله ای که تحت عنوان تعاونی های مسکن شهرداری مطرح است و باید بگویم نوع کار شهرداری ها به گونه ای است که اشکال دارد و این زخم کهنه درباره تعاونی ها در همه شهرداری ها وجود دارد.

وی گفت: بنده از دوران خدمتم در شهرداری مبارزه با فساد را به صورت سیستمی دنبال کرده ام و همه سیستم های شهرداری بدون دخالت انسانی و هوشمند اداره می شود.

قالیباف تصریح کرد: در مبارزه با فساد در شهرداری هیچ خط قرمزی نداریم و بنده از قوه قضاییه در نامه ای خواسته ام که بدون اغماض به پرونده املاک شهرداری رسیدگی کند.

شهردار تهران گفت: پرونده به دادستانی تهران ارجاع شده و منتظر نظر دستگاه قضا هستیم.

وی افزود: شهرداری تهران در 4 سال گذشته به عنوان مجموعه نمونه برای مبارزه با فساد انتخاب شده و در این سه چهار ماه اخیر به شهرداری حمله می کنند یک بار از فساد حرف می زنند و زمانی هم می گویند" پروژه صدر مطالعه ندارد"!این مساله جز این نیست که فضای کشور به سمت سیاسی شدن پیش می رود.

همایش"ما ایستاده ایم تا او بیاید" عصر امروز همزمان با روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و شهردار تهران در این مراسم سخنرانی کرد.

شهردار تهران گفت: گره زدن مشکل آب و نان مردم به برجام ساده لوحی است.

محمدباقر قالباف در همایش" ما ایستاده ایم تا او بیاید" همزمان با روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تهران افزود: اهمیت 16 آذر آن هم پس از کودتای ننگین 28 مرداد که دولت ملی کشور را ساقط کرد و نقش بزرگ دانشجویان در آن فضای استبدادی بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: 16 آذر همچنان زنده است چرا که روزی برای تجدید خاطرات رشادت های دانشجویانی است که با خون خودشان این سرزمین را زنده نگه داشتند.

شهردار تهران ادامه داد: روحیه مبارزه از 15 خرداد 42 شکل گرفت که اوج آن را در 22 بهمن 57 دیدیم که ملت با حضور خودشان به یک نظام ظالم شاهنشاهی پایان دادند.

قالیباف تصریح کرد: عزت ملت در گرو مبارزه انقلابی دانشجویان است و هر چقدر در باب اهمیت دانشگاه ودانشجو بگوییم کم گفته ایم.

وی با اشاره به برخی از انتقادات دانشجویان مبنی بر بی فایده بودن گفتگو با غرب افزود: تاریخ نشان می دهد که در دوران های گذشته هم گفتگو با غرب چیزی جز تسلط دشمن و خوار شدن ملت به همراه نداشت و در دوران جنگ هیچ کسی به مذاکره فکر نکرد و همین جوانها پا به میدان گذاشتند و از ایران اسلامی دفاع کردند.

شهردار تهران تصریح کرد: با بررسی 25 سال گذشته این سوال پیش می اید که دغدغه امروز مردم چیست، فکر می کنم همه می گویند حالمان خوب نیست. چون 25 سال گذشته خود را مرور می کنند و می بینند دولت مورد نظرشان عهده دار امور کشور نشده است.

قالیباف گفت: مردم امروز دلشکسته و دلمرده شده اند و با وجود اینکه آزادی بیان یکی از حقوق مدنی است اما نمی توانند به خوبی درباره دغدغه هایشان صحبت کنند.

وی ادامه داد: مشکلات کشور با سخنرانی و شعار و علیه این و آن صحبت کردن حل و فصل نخواهد شد.

شهردار تهران با بیان اینکه از 15 سالگی در متن جریانات کشور بوده است، افزود: من هیچ وقت اهل حرف زدن نبودم بلکه همیشه عمل کرده ام و دغدغه ای جز حل مشکلات مردم ندارم.

وی ادامه داد: امروز برخی فکر می کنند که مشکلات کشور با گفتار درمانی و کف و سوت حل می شود.

قالیباف گفت: برخی تصور می کنند کشور با تهمت زدن به این و آن و دادن وعده های دروغین حل کرد و این در حالی است که باید با مردم صادق باشیم.

وی تصریح کرد: همه ما باید با وحدت در کنار هم قرار بگیریم و مقابل چالش ها و مشکلات ایستادگی کنیم.

قالیباف گفت: امروز همه می دانیم که واردات برای کشور مضر است و جالب اینکه وقتی به اقلام وارداتی نگاه می کنیم می بینم کالاهایی وارد شده که خیلی ابتدایی است و با وارد کردن این کالاها پول کشور خارج و جوانان هم بیکار می مانند.

شهردار تهران افزود: اگر انقلابی هستیم باید به دنبال رونق کار و معیشت مردم باشیم، اگر مدعی میهن پرستی هستیم، ملت ایران در دفاع مقدس میهن پرستی خود را نشان دادند اما با هر گرایش و سلیقه ای باید با کار و تلاش چرخ اقتصاد کشور را بچرخانیم.

قالیباف تصریح کرد: اگر امروز می خواهیم به شهدای انقلاب وفادار باشیم باید خوب کار کنیم تا مشکلات کشور برطرف شود.

شهردار تهران گفت: این ساده لوحی است که آب و نان و آلودگی هوا و هر مشکلی را به برجام گره بزنیم.

محمدباقر قالباف در همایش" ما ایستاده ایم تا او بیاید" همزمان با روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تهران درباره برجام افزود: روند مذاکرات برجام فرآیندی را طی کرد که تصمیم نظام بود و در نهایت رهبر انقلاب با شرایطی برجام را پذیرفتند.

وی گفت: اگر من پیش از این گفته ام برجام برای ما یک افتخار است از این باب بوده که در آن مقطعی که چنین مسیری را طی کرد افتخارش این بود که غرب تلاش کرده ایران اسلامی را مدافع تروریست و جنگ طلب معرفی کند ولی وقتی قدرت و اقتدار ایران اسلامی را دیدند به جایگاه نظام جمهوری اسلامی پی بردند.

شهردار تهران تاکید کرد: من بارها گفتم که مذاکره کنندگان ما باید میز مذاکره را میدان جنگ بدانند و مراقب خوی استکباری آمریکا باشند چرا که روحیه آنها ظلم به ملت های دیگر است.

وی ادامه داد: اگر امروز انتقاداتی به برجام است از این جهت است که میز مذاکره را میدان جنگ تلقی نکردند چرا که آمریکایی ها صداقت نداشته و ندارند و امروز نه چرخ هسته ای چرخید و نه چرخ زندگی.

قالیباف تاکید کرد: این ساده لوحی است که آب و نان و آلودگی هوا و هر مشکلی را به برجام گره بزنیم.

همایش"ما ایستاده ایم تا او بیاید" عصر امروز همزمان با روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و شهردار تهران در این مراسم سخنرانی کرد.

۱۳۹۵/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...