نسخه چاپی

از محموله بادمجان و كاشی ۲۲۰ كیلوگرم تریاك كشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 220 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك از دو دستگاه خودروی حامل صیفی جات و مصالح ساختمانی كشف و ضبط شد.

به گزارش نما به نقل از خبر آنلاین از همدان ؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: این محوله ها از استانهای جنوب شرق به مقصد همدان و غرب کشور بارگیری شده بود که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و توقیف شدند.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات نخست یکدستگاه کامیون بنز 10 تن حامل بادمجان که 10 کیلوگرم تریاک در آن جاسازی شده بود به همراه خودروی راهنما شناسایی و هر دو وسیله نقلیه به همراه سرنشینان توقیف و دستگیر شدند.

مهدیان نسب، ادامه داد: راننده یکدستگاه خودروی وانت نیسان نیز اقدام به جاسازی 210 کیلوگرم مواد مخدر در داخل بار کاشی کرده بود که این قاچاقچی نیز شناسای و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در مجموع دو محموله مواد مخدر به میزان 220 کیلوگرم تریاک کشف، سه دستگاه خودرو توقیف و چهار قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سردار مهدیان نسب افزود: از ابتدای سال تاکنون با احتساب پیش سازها چهار تن و 907 کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان کشف شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 52 درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: هفت هزار و 770 قاچاقچی، خرده فروش و معتاد در هفت هزار و 500 فقره عملیات پلیسی دستگیر شدند و یک هزار و 300 نفر از معتادان متجاهر نیز در این مدت به مراکز نگهداری و درمان تحویل داده شدند.

۱۳۹۵/۹/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...