نسخه چاپی

اردوغان به ایران توهین نكرد+سند

با وجود خبر یكی از روزنامه های كشور درخصوص اظهارات توهین آمیز نخست وزیر تركیه در صفحه شخصی وی در سایت توئیتر، هیچ پیامی در این زمینه در این صفحه موجود نیست.

به گزارش نما، روزنامه جمهوری اسلامی ایران در شماره دیروز چهارشنبه در ستون جهت اطلاع خود مدعی شده است که رجب طیب اردوغان، در مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر نوشته است که رئیس جمهور مصر با اظهاراتش در تهران، سیلی محکمی به ایران زده است.

روزنامه جمهوری اسلامی در این مطلب آورده است: "نخست‌وزیر ترکیه هم از برگزاری موفق اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران عصبانی است. رجب طیب اردوغان، در مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر به تمجید از سخنان محمد مرسی که در اجلاس تهران خواستار اتحاد مخالفان دولت سوریه برای براندازی این دولت شد، نوشت: محمد مرسی با اظهاراتش در تهران، سیلی محکمی به ایران زد! این بی‌سابقه‌ترین سیلی یک رئیس‌جمهور مسلمان عرب به صورت ایران بود که پس از سقوط امپراطوری عثمانی بر صورت ایران زده شده است!"

3.jpg



این درحالی است که مشاهده صفحه توئیتر نخست وزیر ترکیه بیانگر این مطلب است که اردوغان از تاریخ ۲۹ آگوست مطابق با چهارشنبه هشت شهریور ماه یعنی یک روز قبل از آغاز اجلاس سران جنبش عدم تعهد و سفر مرسی به ایران که پیامی را به مناسبت روز ملی کشورش بر روی صفحه خود قرار داده تا امروز چهارشنبه ۱۵ شهریور مطابق با ۵ سپتامیر هیچ مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت توئیتر قرار نداده است.


4.jpg

انتشار چنین اخبار مشکوکی که با بررسی های ابتدایی و ساده در شبکه اینترنت جعلی بودن آنها آشکار می شود از رسانه های باسابقه کشور انتظار نمی رود.

۱۳۹۱/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...