نسخه چاپی

نیوشا ضیغمی پس از 9 سال میهمان خانواده های ایرانی

پس از 9 سال با مجموعه "راستش را بگو "میهمان خانواده های عزیز ایرانی می‌شوم.

نيوشا ضيغمي،بازيگر،سينما،تئاتر و تلويزيون در گفتگو به باشگاه خبرنگاران گفت:بعد از 9 سال و حضور در سريال "در چشم باد" با پيشنهاد طباطبايي مجري طرح" راستش را بگو" قبول كردم فيلمنامه اين پروژه را بخوانم.
وي افزود: در ابتدا حجم اين فيلمنامه بسيار زياد بود ولي براساس زمان مطالعه آن و متفاوت بودن موضوع فيلمنامه، تصميم گرفتم كه به ايفاي نقش در آن بپردازم.

*رسانه تلويزيون از حساسيت بالايي برخوردار است

ضيغمي تصريح كرد:با توجه به مخاطبان خاص تلويزيون و بسياري از دلايل ديگر تصميم به بازي در مجموعه هاي تلويزيوني را نداشتم.

*با يك تيم دانشجويي وارد مترو مي‌شويم

وي با اشاره به موضوع "راستش را بگو" اظهار داشت:من در نقش "خاتون" يك دختر دانشجو به همراه يك تيم از دانشجويان وارد مترو شده و با مردم شروع به مصاحبه مي‌كنيم.

*كار با آهنج براي من باعث افتخار است

ضيغمي با اشاره به كارگرداني موفق اين مجموعه ابراز داشت: "آهنج "كارگردان موفق و حساسي در كار است كه همكاري با او و ديگر عوامل براي من باعث افتخار است.
اين بازيگر با اشاره به جذب مخاطب" راستش را بگو" ادامه داد: بدون شك و با وجود جذابيت فيلمنامه، اين مجموعه اثري خاص و متفاوت نسبت به ديگر آثار تلويزيوني خواهد شد.
وي افزود:به احتمال زياد مجموعه "راستش را بگو" 24 مهر ماه 91 روي آنتن شبكه يك سيما مي رود.
گفتني است؛"محمدرضا ‌آهنج" كارگردان،فاطمه سمرقندي تهيه كننده ،حسن طباطبايي مجري طرح، پورشيرازي در نقش وحيد، نيوشا ضيغمي در نقش خاتون،رويا تيموريان در نقش آسيه، ثريا قاسمي در نقش مامان خورشيد،امير آقايي،‌آتيلا پسياني،محمد عمراني،مهدي سلوكي،امير حسين مدرس،اشكان اشتياق،عباس جمشيدي، ايمان صفا، الناز بهمن زاده، مهناز ايزديار از بازيگران اين مجموعه هستند.
شايان ذكر است؛" راستش را بگو" به سفارش شبكه يك سيما در 30 قسمت 30 دقيقه اي به زودي روي آنتن مي رود.

۱۳۹۱/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...