نسخه چاپی

ای‌اف‌سی: پیروزی پرگل بحرین پوچ شد

سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: پیروزی پرگل بحرین با گل تساوی محمد كازولا پوچ شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از صعود ایران و قطر به چهارم مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل در شب گذشته نوشت: گل دیرهنگام محمد کازولا تساوی 2 بر 2 را برای قطر در مقابل ایران به ارمغان آورد و باعث شد تا این تیم به دور چهارم مسابقات مقدماتی جام‌‌جهانی 2014 برزیل راه یابد. فاصله چندانی با خطر تقدیم امتیاز صعود به بحرین نمانده بود که بزرگترین تغییر نتیجه در سال‌های اخیر برای قطر به دست آمد.

قطر در آخرین دیدار مرحله گروهی خود مقابل ایران توانست با کسب یک تساوی به عنوان تیم دوم گروه E صعود کند؛ میزبانان جام‌جهانی 2022 توانستند در فاصله 3 دقیقه مانده به پایان بازی شکست را به تساوی تبدیل کنند و با وجود پیروزی 10 بر صفر بحرین مقابل اندونزی، شاگردان تیلور نتوانستند از امتیاز تفاضل گل بهتر خود نسبت به قطر استفاده کنند.

بحرین با نتیجه 10 بر صفر مقابل اندونزی که در اکثر دقایق بازی 10 نفره به بازی ادامه می‌داد، به برتری رسید. سامسادیر، دروازه‌بان این تیم در دقیقه 2 از زمین بازی اخراج شد.

به هر حال پیروزی پر گل بحرین با گل کازولا، مهاجم متولد غنا تیم قطر در فاصله 3 دقیقه مانده به پایان بازی پوچ شد تا قطر یک امتیازی موردنیاز برای صعود به دور بعد را کسب کند.

اشکان دژاگه بازیکن سابق تیم زیر 21 سال آلمان تنها 4 دقیقه پس از شروع اولین بازی ملی‌اش برای ایران گلزنی کرد و مهاجم وولفسبورگ آلمان 5 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم بازهم گلزنی کرد تا ایران یک بار دیگر از قطر پیش افتد. خلفان هم‌تیمی کازولا در تیم السد قطر نیز در دقیقه 9 از روی نقطه پنالتی اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...