نسخه چاپی

علی اشكانی :

تنها دغدغه ما تغییرات قوانین كشتی فرنگی است

سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی ایران گفت: ملی‌پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی از آمادگی مطلوبی برخوردارند و تنها دغدغه ما تغییر قوانین است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: ملی‌پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی از آمادگی مطلوبی برخوردارند و تنها دغدغه ما تغییر قوانین است.

به گزارش نما ،علی اشکانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نفرات اعزامی مشکل خاصی برای حضور در مسابقات جهانی ندارند، گفت: افشین بیابانگرد در وزن ۷۱ و یوسف قادریان در وزن ۸۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران در اوزان غیرالمپیکی به این رقابت‌ها اعزام شد که هر دوی از مدال داران جهانی هستند و سابقه حضور در این قبیل مسابقات را دارند.

وی تصریح کرد: این دو فرنگی کار، جزو پنج نفر برتر اوزان خود در جهان هستند و مطمئنا باز هم می توانند برای ما افتخارآفرینی کنند، اما با توجه به تغییر قوانین و مقررات کار سخت خواهد بود.

نایب قهرمان جهان در مورد تغییر قوانین و دغدغه های خاص در این رابطه تصریح کرد: تغییرات قوانین بر نتایج بدست آمده بسیار تأثیرگذار است و با توجه به اینکه کشتی گیران ما چند سال در قانون قدیم کار کرده اند و بیشتر بر فنون خاک مسلط هستند باید برای موفقیت بیشتر تلاش کنند.

وی ادامه داد: برای اینکه کشتی گیران ما به طور کامل با قوانین جدید خود را وفق دهند نیاز به زمان و کار کردن بیشتر است و در کوتاه مدت نباید انتظار کسب نتیجه داشت.

اشکانی در مورد نتایج احتمالی کشتی گیران در این رقابت ها اظهار کرد: هر نتیجه ای که بدست آید را نمی توان آن را به حساب خود بگذاریم. چه زمانی که موفقیتی حاصل شود و چه زمانی که نتیجه لازم را بدست نیاوریم، چراکه زمان برای آماده سازی بسیار محدود بود. ضمن اینکه کشتی گیران ما به طور کامل با قوانین آشنایی پیدا نکرده و در تورنمنت جدی با قوانین جدید محک نخورده اند.

اشکانی درپایان خاطرنشان کرد: بیابانگرد و قادریان زحمات خود را متحمل شدند که امیدوارم در مسابقات جهانی مزد زحمات خود را بگیرند.

۱۳۹۵/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...