نسخه چاپی

اپلیكیشن تلگرام با قابلیت های جدید به نسخه 3.15 بروزرسانی شد

شما هم احتمالا از چندین چت فعال بر روی اپلیكیشن تلگرام خود برخوردار هستید. اما شاید تمامی آنها برای شما از اهمیت یكسانی برخوردار نباشند. شاید از دست دادن یك پیام جدید از مادرتان، همسرتان یا مدیرتان خیلی خوشایند شما نباشد. حالا تلگرام با عرضه نسخه 3.15 به شما امكان می دهد چت های با اولویت بالاتر را به قسمت فوقانی اینباكس خود پین كنید تا دسترسی به آنها راحتتر و سریعتر امكانپذیر باشد. در ادامه با تك شات همراه باشید.

Pinned Chats

این ویژگی همچنین می تواند برای گروه های کاری که امور خود را از طریق تلگرام هماهنگ می کنند بسیار کاربردی باشد. با پین کردن چت، دسترسی به چت های کاری به ترتیبی که برای شما اهمیت دارد تسهیل می شود.

برای پین کردن یک چت، در اندروید بر روی آن چت ضربه ای طولانی بزنید و در iOS چت را به سمت چپ سوایپ کنید و گزینه Pin را انتخاب کنید. بسیار ساده! امکان پین کردن حداکثر 5 چت در بالای اینباکس تلگرام وجود دارد (به همراه 5 چت محرمانه).


(IFTTT(If This Then That

از امروز، شما می توانید حساب کاربری تلگرامی خود را به بیش از 360 سرویس دیگر و از طریق فعال کردن ارتباطات IFTTT یا Applets متصل کنید. این قابلیت هر سرویسی از شبکه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام گرفته تا ابزاری مانند جیمیل و پاکت تا اپلیکیشن های سرگرمی مانند اسپاتیفای یا پینترست، سرویس های فضای ابری مانند دراپ باکس یا گوگل درایو و اینترنت اشیا مانند نست را شامل می شود.

تلگرام نخستین اپلیکیشن پیام رسانی است که بطور کامل با IFTTT تلفیق می شود. برخلاف بسیاری دیگر از سرویس ها، تلگرام امکان ارتباطی دوطرفه را فراهم می کند. شما می توانید سایر سرویس ها را از طریق تلگرام کنترل کنید و یا نوتیفیکیشن ها و محتوایی مانند عکس و ویدیو که در آنها منتشر می شود را دریافت کنید.

در حال حاضر می توانید بات IFTTT @ را به هر گروهی که تمایل داشته باشید دعوت کنید تا اعضا نیز بتوانند با سایر سرویس های شما در ارتباط باشند.

ایتدا با باتIFTTT@ وارد صحبت شوید، سپس چند Applets را فعال یا تولید کنید. از آنجایی که پلتفرم IFTTT از بیش از 360 سرویس پشتیبانی می کند، تشکیل ترکیبات متعددی امکانپذیر است. بعنوان مثال:

دریافت نوتیفیکیشن در تلگرام در خصوص ایمیل های دریافتی مهم
ارسال توییت به تلگرام در زمانی که در توییتر mention می شوید
اشتراک گذاری عکس هایی که در اینستاگرام پست می کنید در یک چت تلگرامی
توییت خودکار پست های جدید از طریق کانال تلگرامی
تلگرام

تغییرات خاص در اپلیکیشن اندرویدی تلگرام

در نسخه 3.15 تلگرام برای سیستم عامل اندروید، سه ویژگی جدید عرضه شده است: امکان چرخش و برش در ادیتور عکس، یک پلیر جدید برای ویدیوهای یوتیوب با بهره مندی از حالت تصویر در تصویر، و امکان فوروارد پیام ها و ویدیوها به چت های محرمانه.

1. بالاخره کاربران اندرویدی هم می توانند چرخش افقی مورد نظرشان را در عکس ها اعمال کنند. با این بروزرسانی کاربران می توانند عکس ها را در کوچکترین زاویه ممکن چرخش دهند.

2. اگر تمایل دارید به چت خود در حین تماشای یک ویدیوی یوتیوبی ادامه دهید، بر روی نماد تصویر در تصویر که در پلیر جدید لینک های یوتیوب و Vimeo قرار داده شده ضربه بزنید. با این کار ویدیو در صفحه ای کوچک نمایش داده می شود که شما می توانید آن را به قسمت مورد نظر خود درگ کنید تا مزاحم کارتان نشود.

3. چت های محرمانه ایمن ترین روش برای به اشتراک گذاری اطلاعات بر روی کره زمین هستند! به همین دلیل هم فوروارد مطالب از آن چت ها ممکن نیست. بهر حال، امکان فوروارد متن و تصویر به آنها وجود دارد. با نسخه 3.15 تلگرام برای اندروید، حالا می توانید متن، تصویر و ویدیوهای مورد نظرتان را از چت های کلاود و کانال ها به چت های محرمانه ارسال کنید.

۱۳۹۵/۹/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...