نسخه چاپی

حسادت جالب یك زن از حور العین بهشتی!

آیا می خواهی در آن دنیا هم او را درگیر خودت كنی؟! در هر صورت دعا می كنم كه خداوند متعال تو را نیز در آن دنیا با همسرت محشور كند تا جای حور العین های بهشتی را بگیری.

به گزارش شیعه آنلاین، چند روز پیش شیخ «محمد العریفی» مفتی سرشناس وهابیت در عربستان سعودی در حال سخنرانی در یکی از برنامه های تلویزیونی بود که با حسادت یک زن از حور العین های بهشتی مواجه شد.

در این برنامه تلویزیونی یک زن سعودی به عنوان مهمان با برنامه تماس گرفته بود تا به اصطلاح سؤال خود را با العریفی مطرح کند. او خطاب به این مفتی وهابی گفت: آیا راهی وجود دارد که من بتوانم همسرم را از حور العین های بهشتی دور نگه دارم؟!

العریفی هم که از این سؤال غافلگیر و خندان شده بود، با شوخی خطاب به آن زن گفت: آیا می خواهی در آن دنیا هم او را درگیر خودت کنی؟! در هر صورت دعا می کنم که خداوند متعال تو را نیز در آن دنیا با همسرت محشور کند تا جای حور العین های بهشتی را بگیری.

شیخ «محمد العریفی» در ادامه افزود: در روایات آمده که در قیامت اگر زن با همسرش به بهشت برود، خداوند جایگاهی به آن زن خواهد داد که از حور العین های بهشتی هم نزد همسرش بالاتر است.

۱۳۹۱/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...