نسخه چاپی

قتل مرموز جوان ایرانی به دست9هموطن در ژاپن/ انگیزه ناموسی یا معامله موادمخدر؟

به گزارش نما - ایران نوشت: اعضای باند تبهکاران موسوم به «یاکوزا» که در جنایتی خیابانی پسر جوان ایرانی را به خاطر سیمکارت چهار میلیارد تومانی به قتل رسانده بودند در دادگاه ژاپن پای میز محاکمه می‌روند.

در این جنایت که ٢٨ آذر سال گذشته رخ داد پسر جوانی به نام میلاد در پی درگیری با ٩ ایرانی مقیم کشور ژاپن به قتل رسید، سپس خانواده‌اش با حضور در دادسرای جنایی تهران ضمن تسلیم شکایتی خواهان رسیدگی به این ماجرا و دستگیری عاملان جنایت شدند.در ادامه پیگیری‌های قضایی، پلیسی ایران مشخص شد ٧ متهم جدال مرگبار، در ژاپن دستگیر شده‌اند. یکی از متهمان- رسول- نیز پس از سفر مخفیانه به ایران بازداشت شد. اما نهمین متهم پرونده همچنان متواری است که تحقیقات برای دستگیری‌اش ادامه دارد.

رسول پس از دستگیری وانتقال به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران، ضمن تشریح جزئیات حادثه گفت:تمام ماجرا پس از خرید سیمکارت چهار میلیارد تومانی اتفاق افتاد،چرا که ما در کار قاچاق مواد بودیم و از میلاد سیمکارتی خریده بودیم که مشتری‌های زیادی برای خرید مواد مخدر داشت. اما بعد از مدتی مشتری‌های ما کم شد که متوجه شدیم میلاد با آنها تماس گرفته و شماره دیگری داده است. سر همین موضوع با میلاد اختلاف‌های شدید داشتیم تا اینکه شب حادثه او را به دام انداخته و درگیر شدیم که او کشته شد.اما من فقط یک ضربه به دستش زدم و در قتلش نقشی نداشتم!
اما دیروز مادر مقتول با مراجعه به دادسرای جنایی تهران، مدعی شد عامل اصلی جنایت رسول است و هفت متهم دیگر در ژاپن مدعی شده‌اند که ضربه مرگبار را رسول زده است.
مادر میلاد دراین باره به خبرنگار «ایران» گفت: متهمانی که در ژاپن دستگیر شدند گفته‌اند که قتل را رسول انجام داده است. این‌طور که آنها می‌گویند پسر من داخل ماشین نشسته بوده که رسول سوار شده و یک ضربه به رانش زده که عامل قتلش بوده است.پس ازآن سایر اعضای باند یاکوزا به او حمله کرده‌اند، اما علت مرگ پسرم اصابت ضربه چاقو به پا اعلام شده است.
مادر قربانی جنایت ادامه داد: حدود دو ماه بعد محاکمه هفت متهم دیگر پرونده در ژاپن برگزار خواهد شد،ضمن اینکه انگیزه قتل پسرم هم سیمکارت نبوده است. هر چه باشد مربوط به همسر میلاد است زیرا از زمانی که آنها ازدواج کردند مزاحمت‌ها هم شروع شد که تمام این مسائل بزودی روشن خواهد شد.

۱۳۹۵/۹/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...