نسخه چاپی

استقرار بیش از 3 هزار كارتن خواب در مددسراها

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از جمع آوری و استقرار حدود 3175 كارتن خواب در مددسراهای شهرداری طی آخر هفته گذشته و همزمان كاهش دمای هوا خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان: مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از جمع آوری و استقرار حدود 3175 کارتن خواب در مددسراهای شهرداری طی آخر هفته گذشته و همزمان کاهش دمای هوا خبر داد.

رضا قدیمی با اشاره به پیش بینی برودت هوا در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته گفت: به منظور جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگوار برای کارتن خواب ها هماهنگ کردیم 50 اتوبوس گرم با ظرفیت 2300 صندلی در مجاورت کلونی های آسیب مستقر شوند تا در صورت عدم تمایل احتمالی مددجویان به حضور در مددسراها از امکانات این گرمخانه های سیار استفاده کنند.

وی افزود: البته بر اساس آماهای موجود مددجویان ترجیح دادند تا به جای استفاده از اتوبوس های گرم به طور مستقیم به مددسراها انتقال داده شوند که بر این اساس طی روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ هجدهم و نوزدهم آذرماه 95 حدود 3175 نفر از سطح شهر جمع آوری و در مددسراها مستقر شدند.

به گفته مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پنجشنبه 18 آذرماه 1507 کارتن خواب و در روز جمعه نیز 1570 نفر در مددسراها مستقر شدند.

قدیمی در ادامه به تعداد زنان حاضر در مددسراها پرداخت و عنوان کرد: بر اساس آمارها روز پنجشنبه 48 نفر و روز جمعه 19 آذرماه 50 نفر در مددسرای چیتگر حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به مددسراهایی که بیشترین میزان مددجو را در خود جای داده اند، گفت: مددسراهای منطقه 15 با پذیرش 1457 نفر و مددسرای منطقه 9 با پذیرش 268 نفر به ترتیب بیش ترین میزان حضور مددجو را در آخر هفته گذشته داشته اند.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پایان با یادآوری ظرفیت همراه سراها در مناطق 3 و 6 بیان کرد: به طور کلی در شرایط عادی ظرفیت همراه سرای منطقه 3، 50 تخت و منطقه 6، 120 تخت است که با توجه به شرایط جوی و برودت دما در آخر هفته گذشته 285 نفر از همراهان بیمار در دو همراه سرای شهرداری مستقر شدند و امکانات لازم در اختیارشان قرار گرفت تا از سرما مصون بمانند.

۱۳۹۵/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...