نسخه چاپی

الحوثی: عربستان مظهر انحراف است

دبیركل انصارالله یمن بر ضرورت پرهیز از شایعاتی كه با هدف گمراه كردن مردم یمن از مقابله با تجاوزهای دشمنان صورت می‌گیرد، تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، عبدالملک الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی در صنعا به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) خطاب به متجاوزان سعودی گفت: تداوم تجاوز و خصومت با ملت یمن برای عربستان چیزی جز زیان و ضرر نخواهد داشت و به نفع این کشور است که از تجاوز بیهوده دست بردارد.

رهبر انصار الله در سخنرانی خود عربستان سعودی را نماد و مظهر انحراف و تحریف خواند و به حاکمان این کشور توصیه کرد که جنگ علیه مردم یمن را ادامه ندهند.

رهبر انصار الله یادآور شد که پیام خداوند برای همه بندگان اوست و به نژاد یا قوم خاصی تعلق ندارد بلکه پیامی جهانی است که بر پایه عدالت بنا نهاده شده است.

الحوثی تأکید کرد که تقلید کورکورانه در جهان اسلام زیاد شده به ویژه در میان کشورهای عربی. برخی کشورها خود را کشورهایی اسلامی می‌نامند؛ مانند عربستان که یک رژیم منافق است.

وی تأکید کرد که تنها راه پیش روی مردم یمن در برابر دشمنی که تفرقه‌افکن است و مردم یمن را محاصره کرده و به منافع این کشور ضربه می‌زند، مقاومت و پایداری است. دبیرکل انصارالله یمن افزود: تا زمانی که این جنگ ادامه داشته باشد، با تمام قدرت و توان در برابر آن‌ها می‌ایستیم و از سستی و تسلیم هم خبری نیست.

به گزارش العالم، الحوثی یادآور شد که همه یمنی‌ها برای حفظ وحدت داخلی کشور مسئول هستند و با وجود این که مردم یمن خود مورد تهاجم دشمن قرار دارند، اما این مسأله آن‌ها را از توجه به مهم‌ترین مسأله مسلمانان یعنی فلسطین دور نمی‌کند و یمنی‌ها هرگز فراموش نمی‌کنند که اسرائیل خطرناک‌ترین دشمن امت اسلامی است.

رهبر انصار الله تأکید کرد که امت اسلامی باید نسبت به پروژه داعش که این امت را از درون هدف قرار داده هشیار باشند. وی همچنین به دولت سوریه و عراق پیروزی‌های گسترده در مقابله با داعش را تبریک گفت.

۱۳۹۵/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...