نسخه چاپی

بررسی پخش تیزرهای سینمایی از ماهواره با حضور رییس سازمان سینمایی

جلسه‌ای برای بررسی و تصمیم‌گیری درباره ابعاد پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌های سینمایی با حضور حمعی از مدیران سینمایی تشكیل شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، جلسه‌ای به منظور بررسی و تصمیم‌گیری درباره ابعاد پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌های سینمایی با حضور حجت‌اله ایوبی (رییس سازمان سینمایی)، حبیب ایل‌بیگی (معاون ارزشیابی و نظارت سازمان)، منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، مهرداد فرید (دبیر شورای عالی تهیه کنندگان)، علی سرتیپی (رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران) و محمدرضا فرجی (مدیر کل سینمای حرفه‌ای) در محل سازمان سینمایی برگزار شد.

در این جلسه شرکت‌کنندگان از اکثریت سینماگران کشور در حفظ و صیانت از اعتبار سینمای ملی و توجه به خطوط قرمز در عرصه تبلیغ فیلم‌های سینمایی تشکر کردند و بر ضرورت رعایت قانون و خطوط قرمز نظام و ضرورت برخورد با کسانی که مصالح کلی سینما را در نظر نمی‌گیرند، تاکید و ضرورت اقدامات موثر برای تبلیغ مناسب را یادآور شدند.

براساس این گزارش در جلسه مقرر شد سازمان سینمایی برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های ملی، سازمان صدا و سیما و شهرداری‌ها برای در اختیار گذاردن فضای مناسب تبلیغی تلاش کند.

در این جلسه همچنین وضعیت دو تهیه‌کننده متخلف و تذکر به اصناف مربوطه جهت برخورد مناسب بررسی شد.

پیش از این طبق اعلام مقام قضایی، پخش‌کنندگان و صاحبان فیلم از پخش تیزرهایشان در شبکه‌های معاند منع شده بودند.

۱۳۹۵/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...