نسخه چاپی

جو بایدن احتمال نامزدی‌اش در انتخابات ۲۰۲۰ آمریكا را رد نكرد

جو بایدن، معاون رئیس جمهور در حال كناره گیری آمریكا در جدیدترین اظهاراتش احتمال كاندیداتوری‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را رد نكرد.

به گزارش نما به نقل از دیلی میل، جو بایدن، معاون رئیس جمهور در حال کناره گیری آمریکا در گفت‌وگو با جیک تپر، مجری شبکه سی.ان.ان در پاسخ به سوالی درباره احتمال کاندیداتوری‌اش برای ریاست جمهوری در انتخابات چهار سال آینده و سن وی برای شرکت در این انتخابات گفت: ببینید سن، هم می‌تواند مساله مهمی باشد هم می‌تواند نباشد و این وابسته به وضعیت سلامت شما و همچنین وضعیت سلامت هرکس دیگری است.

بایدن در ادامه این مصاحبه تاکید کرد که چطور او و باراک اوباما باعث بازگشت بسیاری از شغل‌های تولیدی به ویژه در صنعت اتومبیل‌سازی به بازار کار شده‌اند اما رای دهندگان ندیدند که چطور دولت بر آن تمرکز کرده زیرا آنها صرفا تلاش می‌کردند جلوی افتادن خودرو به ورطه سقوط را بگیرند.

وی افزود: می‌دانید که جهانی سازی برای همه وضعیت خوشایندی نبوده است زیرا برخی مردم احساس به حاشیه رانده شدن کردند. راه‌هایی برای مقابله با این وضعیت وجود دارد، اما در این انتخابات ما هرگز فرصت صحبت درباره این راه‌ها را پیدا نکردیم و من فکر می‌کنم تاوانش را نیز پرداختیم.

بایدن گفت: هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری هرگز نتوانست از برخی از طرح‌هایش دفاع کند، زیرا او با هجمه یکی از "شرورانه‌ترین" کمپین‌های انتخاباتی و یکی از "دیوانه‌وارترین" کمپین‌هایی که من تاکنون دیده‌ام مواجه شد.

۱۳۹۵/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...