نسخه چاپی

رسانه ها از فرار وزیر كشور اوكراین خبر دادند

رسانه های روسی از استعفای آرسن آواكوف وزیر كشور اوكراین كه در كانادا بسر می برد خبر داده اند و به این موضوع اشاره كرده اند، وی دیگر قصد بازگشت به كی یف و همكاری با دولت را ندارد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، آژانس اخبار فدرال روسیه در مورد استعفای وزیر کشور اوکراین نوشت: آواکوف از یک هفته پیش به عنوان ماموریت به کانادا سفر کرده و قصد بازگشت به اوکراین را ندارد.

روزنامه های نوویه ایروستیا و کامسامولسکایا پراودا نیز امروز (دوشنبه) در بخش اخبار آنلاین خود نوشته اند: آواکوف که در خارج بسر می برد، استعفای خود را اعلام کرده است و از بازگشت به اوکراین خودداری می کند.

اولگ تساریف نماینده سابق پارلمان اوکراین هم در مورد استعفای آواکوف گفته است: علت این مساله حادثه اخیر در شهرکی در حومه کی یف است که بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی به سوی یکدیگر شش مامور کشته شدند.

تساریف به نقل از یک مقام دولت اوکراین که نامش فاش نشده است افزوده که آواکوف پس از اعلام استعفای خود اوکراین را ترک کرده است.

آواکوف که سه سال پیش با تغییر حکومت اوکراین کار خود را به عنوان وزیر کشور آغاز کرد در یک سال گذشته هدف انتقادهای شدید قرار گرفته و به ارتکاب فساد مالی متهم شده است.

۱۳۹۵/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...