نسخه چاپی

كواكبیان: وزیر ارتباطات بیجا فرموده اند!

دبیركل حزب مردم‌سالاری گفت: ما بدعهدی آمریكا در برجام را قبول نداریم اما عده‌ای خوششان می‌آید كه برجام نقض شود چون اینها با اصل مذاكره و اصل دولت یازدهم مخالفند و شیوه دولت قبل را می‌خواهند.

به گزارش نما به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه کردستان در تالار مولوی این دانشگاه اظهار کرد: وحدت اسلامی امروز لازمه جهان اسلام است چرا که دشمنان همواره به دنبال ایجاد شکاف در بین مسلمانان هستند.

به گفته دبیرکل حزب مردم‌سالاری ، مردم استان کردستان ایرانی بودن را بر قومیت و مذهب خود ترجیح می‌دهند و من افتخار می‌کنم که کردستان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی در ادامه افزود: اینهایی که با برجام مخالفت می‌کنند آیا از خود پرسیده‌اند چرا؟ بحث برجام مگر یک موضوعی است که دولت یازدهم به فکر آن رسیده و انجام می‌دهد و به هیچ کس دیگری مربوط نیست.

کواکبیان افزود: براساس اصل 176 قانون اساسی تمام تصمیمات که در شورای عالی امنیت ملی تصویب می‌شود پس از تایید رهبری قابل پیگیری است و برجام و مذاکرات بدون نظر رهبری شکل نمی‌گرفت.

وی تصریح کرد: اینهایی که از اول دلواپس بودند هنوز هم دلواپس هستند و مشکل این است که با اصل مذاکرات و دولت یازدهم مخالف هستند و شیوه دولت قبل را می‌خواهند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: ما بدعهدی آمریکا در برجام را قبول نداریم اما عده‌ای خوش خوششان می‌آید که برجام نقض شود چون اینها با اصل مذاکره و اصل دولت یازدهم مخالفند و اینها شیوه دولت قبل را می‌خواهند.

کواکبیان در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که دیدگاه وی در ارتباط با صحبت های وزیر ارتباطات در سنندج که گفته است هر کس با هر تفکری در انتخابات 96 کاندیدا شود ضد روحانی است، گفت: اینکه وی چنین صحبتی داشته است، شاید توهین باشد ولی بیجا فرموده‌اند.

۱۳۹۵/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...