نسخه چاپی

هیاهوی حقوق‌های نجومی بیش از واقعیت بود!

وزیر ورزش و جوانان با انتقاد شدید از موضوع رسانه‌ای شدن خبر حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولت یازدهم مدعی شد این موضوع هیاهو و بیش از واقعیت بوده است.

به گزارش نما به نقل از فارس از کرمانشاه، مسعود سلطانی‌فر دوشنبه شب در نشست با سازمان‌های مردم‌نهاد استان کرمانشاه در حوزه ورزش و جوانان، اظهار داشت: قانون اساسی به‌عنوان فصل‌الخطاب می‌تواند برای همه ما یک مجموعه ارزشمندی از مقررات و الزامات مفید باشد که از قوانین دینی تاثیر مستقیم گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان استفاده نکردن از نیرو و مشارکت مردمی در تصمیمات و برنامه‌ها را موجب ایجاد بحران دانست و افزود: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تکثر در ایجاد رسانه‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مختلف شده است.

سلطانی‌فر با اشاره به وجود مردم‌سالاری دینی در زندگی اجتماعی مردم ایران که حاصل تدبیر امام راحل است، خاطرنشان کرد: تفکیک قوا، برگزاری انتخابات‌ها و عبور از مراحل سخت با مشارکت مردم در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد.

وی با اشاره به وضعیت ایران در جنگ‌های سده‌های اخیر و از دست رفتن بخش وسیعی از خاک کشورمان، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس اجازه به دشمن داده نشد یک وجب از خاک کشور را تصرف کند و در مذاکرات نیز اقتدار کشور به جهانیان نشان داده شد و امروز زمان آن فرا رسیده که برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

وزیر ورزش و جوانان برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال را مورد تاکید قرار داد و گفت: به حضور مردم در کارها و مشارکت جوانان و بخش خصوصی در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد اعتقاد عمیق دارم و عمل به قانون برای همه ما به‌عنوان شهروندان ایرانی الزامی است.

وی از افزایش 30 برابری تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه ورزش و جوانان در دولت یازدهم نسبت به دولت قبل خبر داد و متذکر شد: دولت اقداماتی برای رشد اقتصادی کشور انجام داده که بر این اساس آینده کشور بسیار روشن است و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد.

سلطانی‌فر پوشش شهروندان با ایجاد نظام تامین اجتماعی و ایجاد نظام سلامت را از جمله اقدامات دولت یازدهم برشمرد و گفت: دولت برای خودکفایی در زمینه‌های تولیدات مختلف قدم‌های اساسی باید بردارد.

این مسؤول با انتقاد شدید از موضوع رسانه‌ای شدن خبر حقوق نجومی مدیران دولت یازدهم، حقوق وزرا را بین 9 تا 10 میلیون تومان عنوان کرد و مدعی شد هیچ‌کدام از وزرا رقمی بیش از این میزان حقوق دریافت نمی‌کنند.

وی یک‌سیصدم مدیران دولتی که گفته شد حقوق نجومی دریافت کرده‌اند، براساس اعلام دیوان محاسبات را دارای حقوق‌های نامتعارف دانست و گفت: وضعیت این موضوع مشخص شده و گزارش حقوق‌های نجومی به مردم به‌صورت واضح ارائه شد و همه مردم دیدند هیاهوی این موضوع خیلی بیش از واقعیت آن بوده است بود.

استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه به بیان دلیل انتخاب وزیر فعلی ورزش و جوانان از نگاه رئیس‌جمهور پرداخت و یادآور شد: ورزش و جوانان دو حوزه بسیار مهم و حساس است و این حوزه‌ها در بسیاری از سطوح جامعه اثرگذار است

اسدالله رازانی آموزش به نیروی انسانی راه‌کاری مفید برای ساختن بهتر آینده کشور توصیف کرد و گفت: تعامل با سازمان‌های مردم‌نهاد برای پیشرفت استان کرمانشاه به‌صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است و برای تحقق کامل این مهم نیاز به فرهنگ‌سازی داریم تا با مشارکت مردم به‌سوی حل مشکلات و دست یافتن به پیشرفت قدم برداریم.

۱۳۹۵/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...