نسخه چاپی

حاج محمد رضا، در گفتگو با نما مطرح كرد:

بیكاری كاركنان جایگاه‌های سوخت نتیجه برند سازی/ بازگشت شیك بنزین چند نرخی!

عکس خبري -بيکاري کارکنان جايگاه‌هاي سوخت نتيجه برند سازي/ بازگشت شيک بنزين چند نرخي!

حاج محمد رضا برند سازی در وزارت نفت را اجحاف در حق جایگاه داران دانست و گفت: جایگاه داران تحت هیچ شریطی زیر پوشش این طرحی كه وزیر شب خوابیده و صبح خواب‎نما شده است نمی‎روند.

بیژن حاج محمد‎رضا رئیس اتحادیه جایگاه داران فرآورده های نفتی کشور، در واکنش به برند سازی وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار نما، گفت: برند سازی جایگاه داران باید دلال سازی نامید چرا که برند سازی به معنای تولید و محصولات شرکت اطلاق می‎شود.اما تغییر لباس یا رنگ آن تعریف برند سازی نیست.

به گفته حاج محمدرضا، طبق برنامه وزارت نفت در مالکیت جایگاه داران خدشه وارد می‏شود و جایگاه داران صاحب ملک هستند اما در مدیریت و اجرا نقشی ندارد و قرارداد آنها با شرکت نفت باطل می شود و دیگر نمی توان در مقابل کم کاری برندها به شرکت نفت اعتراض کنند.





وی افزود: با برنامه وزارت نفت سرنوشت سوخت کشور در اختیار چهار فرد که از طریق خاله و خان باجی در وزارت نفت برند شده‎اند قرار خواهد گرفت.

حاج محمد‏رضا در اختیار قرار دادن کفش و لباس و تعمیر تلمبه و .... از اقدامات برندها برشمرد در حالی که این کارها اکنون هم اجرا می‎شود.

وی اظهار داشـت: وقتی جایگاه‎داری زیر پوشش برند قرار گرفت دیگر جایگاه دار حق نصب و عزل کارگران، توزیع و سفارش فرآورده و تغییر کمیت در محصولات را ندارند حتی درجه بندی جایگاه‎ها در اختیار برندها قرار خواهد گرفت.

حاج محمد‎رضا برند سازی در وزارت نفت را اجحاف در حق جایگاه داران دانست و گفت: جایگاه داران تحت هیچ شریطی زیر پوشش این طرحی که وزیر شب خوابیده و صبح خواب‎نما شده است، نمی‎روند.

وی افزود: با اجرای این طرح خطرناک در آینده جایگاه داران جایگاه داری‏های خود را تعطیل می‏کنند و پلیس راهور نیز در نشست جایگاه داران با استانداری هشدار داند اگر در تهران به جایگاه داران سوخت نرسد قطعا تهران قفل خواهد شد و ما با تهران کار نخواهیم داشت.

حاج محمد‎رضا بیان کرد: با طرح خواب شب وزیر بر قیمت سوخت و افزوده و جایگاه داران با 50 میلیارد هزینه برای گرفتن طلب‎های خود از برندها در دادگستری‎های کشورسرگردان می‎شوند.

وی افزود: برندها کاری نمی‏کنند و تنها پول دلالی می‎گیرند و وزیر نفت به دنبال حذف شرکت پخش فرآورده نفتی است، به همین منظور آقای وزیر در خیابان و پیاده‎رو تلمبه گذاشته و می‎گوید اینجا پمپ بنزین است در این زمینه نیز با شهرداری کنار آمده بدون این‎که به اثرات زیست محیطی و اثرات بعدی آن توجه کند.

وی افزود: ژست‎های مسئولان ما در ظاهر این است که می‏گویند می‏خواهند به مستضعف کمک کنند اما در نهایت تنها به دنبال این هستند زیر پای مستضعف را خالی کنند.

حاج محمد‎رضا مدیران بازرگانی بازنشسته، مدیرعاملان شش ماه برمسند، کارمند بازرگانی و مدیر بازرگانی ساوه آقای سهرابی را از جمله برندهای وزیر نام برد که حتی به برخی از شهرها برای جذب جایگاه‎داران همچون ارومیه سفر کرده‏اند.

وی در خاتمه بیان کرد: جایگاه داران حاضر به مناظره با وزیر هستند اما وزیر با انحای مختلف از پاسخ دان به جایگاه داران و رویاوریی با آنها طفره می‎رود.

۱۳۹۵/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...