نسخه چاپی

فتوای وهابی كه راه فرار رفتارهای غیر اخلاقی شد

بر اساس گزارش های منتشر شده در كشورهای عربی به ویژه كشورهای خلیج [فارس]، تاكنون چندین مورد افراد در حالت های نامناسب و غیر اخلاقی بازداشت شده اند اما بلافاصله پس از بازداشت شدن، با بیان كردن این فتوا ادعا كرده اند كه به همدیگر محرم هستند.

به گزارش شیعه آنلاین، سال گذشته شیخ «عبدالمحسن العبیکان» از سرشناس ترین مفتی های وهابی در عربستان سعودی با استناد به روایتی از أبوهریره، فتوایی عجیب در مورد شیر دادن زن به مردان بزرگ را صادر کرد.

بر اساس فتوای این مفتی وهابی، هر زن و مردی که نامحرم هستند و به ناچار در محلی قرار دارند که فرد سومی میان آنان نیست، برای اینکه به گناه و یا ارتکاب عمل حرام دچار نشود، جایز است که زن مقداری به آن مرد نامحرم شیر دهد تا به محرم او تبدیل شود.

در همین راستا روزنامه "المشهد" چاپ مصر، در شماره روز گذشته خود با پرداختن به این فتوای عجیب، ضمن انتقاد شدید از آن، نوشت: این فتوا به راه فراری برای رفتارها غیر اخلاقی برخی افراد در جهان عرب تبدیل شده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: بر اساس گزارش های منتشر شده در کشورهای عربی به ویژه کشورهای خلیج [فارس]، تاکنون چندین مورد افراد در حالت های نامناسب و غیر اخلاقی بازداشت شده اند اما بلافاصله پس از بازداشت شدن، با بیان کردن این فتوا ادعا کرده اند که به همدیگر محرم هستند.

۱۳۹۱/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...