نسخه چاپی

رشد 4 درصدی رضایت‌مندی مردم از عملكرد ناجا

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رضایتمندی 82 درصدی زوار اربعین از خدمات ناجا گفت: براساس نظرسنجی مركز افكارسنجی نیروی مقاومت بسیج میزان رضایت مندی مردم از عملكرد ناجا در شش ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال 94رشد 4 درصدی داشته و این مهم را نتیجه تلاش همكاران می دانیم.

به گزارش نما به نقل از سایت پلیس؛ سردار حسين اشتري در نشست عمومي فرماندهان ، روسا و مديران ارشد حوزه مرکزي ناجا ( جلسه اخوت) با تبريک اعياد پيش رو ؛ ميلاد با سعادت نبي مکرم اسلام (ص) و ميلاد پربرکت حضرت امام جعفر صادق (ع) و تقدير از دست اندرکاران برگزاري نشست اخوت ، با اشاره به حضور و سخنراني امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام والمسلمين "صديقي"، اظهار کرد: بهره مندي از فضيلت علما و طرح مباحث ديني و معنوي در جلسات نيروي انتظامي يک ضرورت است و به ارتقاء روحيه معنوي کارکنان و ترويج ارزش هاي اسلامي و ديني منتج مي شود .

وي با بيان اينکه کسب رضايت خداوند، امام عصر (عج) و مقام معظم رهبري براي ما از هر چيزي اولاتر است ، افزود: حرکت در مسير جهادي و خودساختگي، اقداماتمان را به سمت اثرگذاري و نتيجه بخشي سوق مي دهد.

فرمانده نيروي انتظامي تأکيد کرد: بهره مندي از خرد جمعي و انجام اقدامات عالمانه و هوشمندانه لازمه پيشبرد اهداف است و نبايد از اين مولفه ها غافل شويم.

وي با اشاره به برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين ادامه داد: کنگره بزرگ اربعين ، اين اجتماع انساني و معنوي باعث عزت جهان اسلام و مسلمانان است و اين مراسم بزرگ صرفا مختص شيعه و مسلمانان نيست، چرا که شاهد بوديم در اين راهپيمايي بزرگ از اديان و مذاهب مختلف نيز حضور داشتند ، امام حسين (ع) متعلق به بشريت و افتخار مسلمانان است.

وی با بيان اينکه همه توفيقات و موفقيت ها را در برگزاري منظم و امن راهپيمايي اربعين ، پس از عنايت خداوند، مرهون توجه امام حسين (ع) هستيم، خاطر نشان کرد: کنگره بزرگ اربعين و حضور ميليوني زوار عاشق، موجب تقويت جهان اسلام شده است.

سردار اشتري با بيان اينکه هر سال بر تعداد جمعيت زائران اربعين افزوده مي شود، گفت: بيش از 2 ميليون و 300 هزار نفر از کشور در اين راهپيمايي شرکت داشتند و با همکاري همه دستگاه هاي مسئول و مشارکت مردمي اين مراسم در نظم و امنيت بي نظيري برگزار شد.

وي با بيان اينکه تردد زوار از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه صورت گرفت، بيان کرد: تراکم جمعيت در مرز مهران نسبت به دو مرز ديگر بيشتر بود و با وجود حضور جمعيتي فراتر از زيرساخت هاي موجود در مهران ، خوشبختانه با عنايت الهي و درايت، تردد زوار مديريت شد.

فرمانده ناجا به فعاليت دو قرارگاه نيروي انتظامي همزمان با برگزاري راهپيمايي اربعين اشاره کرد و افزود: قرارگاه ناجا با مسئوليت سردار "فتحي زاده" جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا و همچنين قرارگاه ناجا در نيروهاي مسلح با مسئوليت سردار "مومني" جانشين فرمانده ناجا به خوبي مديريت شد و توسط دو فرماندهي انتظامي استان هاي ايلام و خوزستان نيز اقدامات مطلوبي در راستاي تسهيل تردد زوار صورت گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه بيش از 20 هزار نفر از کارکنان ناجا در اين ايام درگير مأموريت بزرگ اربعين بودند ، مطرح کرد: به واسطه جلسات و نشست هاي مرزباني با طرف عراقي نيز خوشبختانه تعامل خوبي بين دو کشور ايران و عراق حاکم بود. هر چند در برخي مواقع به دليل فراهم نبودن زيرساخت هاي لازم در کشور عراق به اجبار مرز مهران مسدود و تردد زوار به سمت مرز هاي شلمچه و چزابه هدايت شد.

سردار اشتري با بيان اينکه براي تردد زوار غيرايراني نيز مرز مشخصي لحاظ شده بود، اضافه کرد: اقدامات خالصانه، مجدانه و جهادگونه ناجا همزمان با برگزاري مراسم بزرگ اربعين ، افزايش اعتماد مردم به نيروي انتظامي را در پي داشت.

رضايتمندی 82 درصدي زوار اربعين از خدمات ناجا

وي گفت: راهپيمايي بزرگ اربعين فرصت و بستر مناسبي براي ارائه قابليت و ظرفيت هاي نيروي انتظامي بود و بايد از اين بازه زماني براي خدمتگزاري به مردم و زوار بيشترين بهره را ببريم.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: براساس نظرسنجي صورت گرفته توسط معاونت اجتماعي ناجا ميزان رضايت مندي زوار از عملکرد و خدمات ناجا همزمان با ايام اربعين، 82 درصد اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد: براساس نظرسنجي مرکز افکارسنجي نيروي مقاومت بسيج نيز ميزان رضايت مندي مردم از عملکرد ناجا در شش ماهه اول امسال در مقايسه با مدت مشابه در سال 94رشد 4 درصدي داشته و اين مهم را نتيجه تلاش همکاران مي دانيم.

وي تأکيد کرد: اقدام صادقانه و مديريت شده توأم با اخلاق مداري اثرگذاري مطلوب دارد . حفظ نظم و امنيت بر عهده نيروي انتظامي است و در مراسم اربعين نيز ناجا تمام تلاش خود را براي ارائه بهترين خدمات به زوار ارائه کرد که به لطف الهي اين اقدامات تقدير ستاد کل نيروهاي مسلح، شوراي عالي امنيت ملي، مجلس شوراي اسلامي، رياست جمهوري و ... را به دنبال داشت و من نيز از تمام کارکنان و خدمتگزاران به زوار اربعين تقدير مي کنم.

سردار اشتري در ادامه با بيان اينکه بهبود وضعيت معيشتي کارکنان يکي از اولويت ها محسوب مي شود، خاطر نشان کرد: عليرغم وجودمشکلات و برخي موانع اقتصادي به دنبال بهبود وضعيت معيشتي کارکنان هستيم و در اين ميان طرح افزايش و ترميم حقوق کارکنان دنبال مي شود، خوشبختانه با پيگيري هاي صورت گرفته گام هاي مطلوبي در اين خصوص برداشته شده است. چرا که اثرگذاري اجرايي شدن طرح افزايش و ترميم حقوق در کارکناني با درجات پايين تر بيشتر محسوس و مشهود است.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه به مأموريت هاي پيش روي نيروي انتظامي اشاره و بيان کرد: راهپيمايي بزرگ 22 بهمن را در پيش داريم و همچنين به ايام برگزاري انتخابات رياست جمهوري نيز نزديک مي شويم بنابراين بايد چون هميشه با حفظ روحيه انقلابي و با انگيزه در راستاي پيشبرد اهداف گام برداريم و تلاش کنيم رضايت خداوند را کسب و سرباز خوبي براي امام زمان (عج) و مقام معظم رهبري باشيم.

در پايان از مسئولان انتظامي تلاشگر در برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين با اهداء لوح، تقدير شد.

۱۳۹۵/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...