نسخه چاپی

بهرام بیرانوند در گفتگو با نما:

برجام موجود ناقص الخلقه ای است كه تولد و بقای آن پر هزینه است

عکس خبري -برجام موجود ناقص الخلقه اي است که تولد و بقاي آن پر هزينه است

برجام از اول موجود ناقص الخلقه ای بود كه تولد و بقایش برای كشور پر هزینه بود، به واسطه ساده لوحی برخی مسئولین، در برجام همه اقدامات عملی را انجام دادیم و به بعضی از فاكتورهای قدرت كشور متاسفانه آسیب زدیم.

بهرام بیرانوند؛ نماینده ادوار مجلس در خصوص رفتار آمریکا در بدعهدی نسبت به برجام به نما ،گفت: برجام از اول دچار مشکلات ساختاری بود و متاسفانه ما ادعاهای پوچ آمریکا را تبدیل به تعهد بین المللی کردیم و در متن برجام پذیرفتیم، تحریم های اولیه بماند و تحریم ها روحش را بر برجام حاکم کرد.
وی ادامه داد: مفهومش این است که بسیاری از تحریم ها لغو نخواهد شد، مقصر آنهایی هستند که انفرادی رفتند در مذاکرات بدون استفاده از نظرات کارشناسان و بدون رعایت مواردی که دلسوزان نظام گفتند، توافق یواشکی انجام دادند و این همه خسارت را به بار آوردند.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه در جهت مقابله به مثل باید غنی سازی 20 درصد و حتی بالاتر را شروع و خاطر نشان کرد: باید دسترسی بازرسان به مراکز هسته ای را محدود کنیم و فعالیتهای هسته ای را از سر بگیریم.
وی تصریح کرد: به نظر می رسد در تعدادی از مدیران وادادگی نسبت به آمریکا متاسفانه وجود دارد، کاش آنان حداقل سنای آمریکا را که متحد علیه ایران عمل کردند، به عنوان الگو قرار می دادند.
بیرانوند با اشاره به اینکه آمریکایی ها اگر بتوانند یک قدمی در علیه ما بردارند در برداشتن آن تردید نخواهند کرد و تاکید کرد: این تردیدهایی که در داخل وجود دارد از آن آدمهای ساده لوحی است که به نظر مورد پروژه نفوذ واقع و یا به دنیا به شدت آلوده شدند و از قدرت ملت و توکل به خدا غافل هستند.
وی خاطر نشان کرد: یک عده ای به دنبال این هستند که با لفاظی قدرت را به دشمنان کشور بدهند، تا آسیب به مملکت بزنند، دو قطبی گرایی در جامعه ما پذیرفته نیست، اما ایستادگی در برابر دشمنان در همه جوامعه پذیرفته شده است، مخصوصا در ایران اسلامی که هیچوقت سر زیر بار زور خم نکرده است.
وی ادامه داد: برجام از اول موجود ناقص الخلقه ای بود که تولد و بقایش برای کشور پر هزینه بود، به واسطه ساده لوحی برخی مسئولین، در برجام همه اقدامات عملی را انجام دادیم و به بعضی از فاکتورهای قدرت کشور متاسفانه آسیب زدیم.
بیرانوند خاطر نشان کرد: آقایان الان که می بینند، پای چراغ تاریک است و برجام نتایج و دروغهایی نجومی که گفته بودند، را محقق نکرد، بدنبال شریک و مقصر برای این باخت می گردند، آقایان با چشم باز رفتند و ما معتقدیم چشمانشان با وجود اینکه دروغهای غرب را شنید، باور کرد، در حال حاضر نباید گله کنند و حسرت ساده لوحی خودشان را بخورند.
وی تصریح کرد: از ابتدای برجام بنده به عنوان منتقد، نقد کارشناسی کردیم و از روز اول گفتیم کجای کار ایراد دارد، گفتیم تحریم هایی که شما می گویید لغو، لغو نشده است و تعلیق شده است، گفتیم ماندن تحریم های اولیه، مانع رفع تحریم ها می شود.

۱۳۹۵/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...